1402-6

1402-3

اندی خواننده محبوب سه نسل، به اتفاق شینی، شنبه 3 ماه می ، بروی بزرگترین صحنه کنسرت های امریکایی، دالبی تیاتر میروند تا دگرگونی و شور دیگری برپا سازند.
هر بار اندی در صحنه های بین المللی چون دالبی ظاهر میشود، همه انتظار رویدادهایی تازه،ارکستر  بزرگ، رقصنده ها و گروه کر و سورپرایزهایی را دارند که اندی برای دوستداران خود فراهم می سازد.
اندی می گوید در طی سی و چند سال گذشته تنها کنسرت های ایرانی بوده، که میعادگاه هنرمندان و مردم از هر سن و سال و سلیقه ای بوده ودرواقع این کنسرت ها بوده،که همیشه دهها هزار ایرانی را زیر سقف ها گردهم آورده است.
باید بپذیریم که نسل جوان ایرانی درخارج بویژه در امریکا، زبان فارسی را، موزیک و ترانه و خلاصه هنر سرزمین خود را در همین کنسرت ها، زیر سقف چنین جایگاه های بزرگی احساس کرده و آموخته است.
اندی از نادر خوانندگانی است که هر بار روی صحنه ظاهر شده، کوچک و بزرگ با او همه ترانه هایش را خوانده اند چون اندی کلام و ترانه ای را بر می گزیند که ساده و بیریا به دلها بنشیند و جوان و نوجوان امروزی آنرا درک کند شما از کودک 3 ساله تا نوجوان 15 تا 20 ساله و جوان 30، 40 ساله نام ترانه های اندی را بپرسید بخوبی می دانند، چون ترانه سرایان، آهنگسازان اندی، همه با درک این نسل، می سرایند و خلق می کنند.
بسیاری امروز معتقدند هزاران ایرانی رازیر یک سقف گردهم آوردن، با آنها ترانه ایرانی خواندن، با آنها همصدا شدن، نهال دوستی و رفاقت و عشق را در دل آنها کاشتن، یک حرکت وطن پرستانه است، یک حرکت زیبای انسانی است، واقعا چه وسیله دیگری، چه حرکت دیگری می تواند اینگونه ایرانیان، بویژه نسل جوان، خانواده ها را بهم پیوند بدهد؟
تنها جایگاهی که بچه های ایرانی، نسل امروز دور هم جمع می شوند، به موسیقی و ترانه و کلام ایرانی گوش می دهند، به زبان فارسی سخن می گویند، فرهنگ و هنر وزبان و سنت و اخلاق ایرانی را با هم ادامه می دهند.همین سالن کنسرت های بزرگ است که نمونه اش را در سوم ماه می شاهد خواهیم بود.
براستی بعد از گریز مردم از هر نوع گردهمایی، اگر چنین گردهمایی ها که به بهانه کنسرت و شنیدن صدای هنرمندان محبوب شان است برچیده شود، چه اتفاقی می افتد؟
راهیابی به مقر سلاطین هنرجهانی، چون دالبی تیاتر، گریک تیاتر، گیبسون و بسیاری صحنه های جهانی دیگر، کار آسانی نبوده است، هنرمندانی چون اندی و اینک به اتفاق شینی، این صحنه ها را تسخیر کرده اند، درها را بروی جامعه خود، بویژه نسل امروز گشوده اند.

1402-4

درون این سالن ها، این میعادگاه های بین المللی خانواده های ایرانی، جوانان و نوجوانان عاشق میشوند، با هم وصلت می کنند تن به دوستی و رفاقت و رفت وآمد میدهند، حتی از زیر سقف همین سالن ها، با هم مبادله اندیشه های اجتماعی و احساسی و هنری و فرهنگی می کنند.
پدر و مادرها می گویند اندی با فروتنی، خوش نامی، مردم دوستی و رعایت اخلاق، یاری به بچه های بیمار و انسانهای نیازمند از بهترین الگوهای جامعه بحساب می آید،  او که سمبل یک هنرمند محبوب و همه پسند است، دیدیم که چگونه درطی 30 سال برقلب همه طبقات نفوذ کرد و نشان داد که یک هنرمند می تواند محبوب باشد، سالم باشد و خوش نام.
رضا الوند از مستولین کنسرت تازه اندی در سوم می در دالبی تیاتر می گوید:
اندی یکی از نادر خوانندگانی است که با ترانه هایش، با پیام های انسانی خود، به انسانها نیرو وانرژی مثبت می بخشد آنها که دل شان شکسته، عاشق شده اند، بدلیلی دچار افسردگی شده اند باشنیدن ترانه های اندی جان تازه می گیرند با کلام ترانه هایش دلشان پر از امید میشود اندی خواننده مثبتگراست، اندی خواننده دل های عاشق، دل های شکسته، دل هایی که پر از انسانیت و مهر هستند بحساب می آید. اندی بجرات بیشترین  جوایز هنری را در فستیوال ها، جشنواره ها دریافت داشته و همیشه آنها را به جامعه هنری تقدیم کرده است چون اندی یک انسان فروتن ، وطن پرست و مردم دوست است.
مکابیز مهاجر خواننده معروف می گوید: اندی از هنرمندان استثنایی است، که از صبح تا شب با هدف اینکه ما قادر هستیم ما می توانیم  در صحنه های جهانی بدرخشیم، پیشتاز باشیم، موفق باشیم، می دود، خسته نمی شود. اندی کوشیده نسل جوان ایرانی را به هر طریقی شده به سوی جامعه بین المللی جذب کند. سعی کرده نسل جوان را زیر سقف سالن های بزرگ کشاند وبا آنها همصدا ترانه فارسی بخواند.اندی از همه هستی و نیستی خود مایه گذاشته تا صدای جامعه ما را به گوش جامعه بین المللی برساند، هنر ما را به آنها معرفی کند. در هر صحنه ای به نوعی حضور داشته باشد.
من وقتی  خود خوانندگی را شروع کردم اندی را بعنوان راهنما، الگو و اسطوره دیدم، او را که همیشه بدنبال تفاوت ها بوده، همیشه کوشیده هر کنسرت اش، با کنسرت قبلی اش تفاوت داشته باشد، حتی  صاحبنظران و داوران امریکایی را به سالن ها بکشاند، هر بار که کنسرتی داشته، ما شاهد حضور چهره های بین المللی بوده ایم، هرگاه یک خواننده انسانی در جامعه ایرانی و امریکا دیدیم، اندی پیشگام در صحنه ها بوده، یادمان هست اندی را با بن جوی؟ با خوانندگان معروف اروپایی، با مصاحبه های جنجالی اش با  CNN  ،Fox و با نشریات بزرگ امریکایی، که سرافرازانه گفته ایرانی است؟
آیا بیادمان هست، که اندی در چند جشنواره جهانی، برنده جوایز بزرگ شد؟ ولی هنوز هم ادعایی نداشت گفت هنر سرزمینم این موفقیت را بدست آوردم گفت سرافرازم که بعنوان یک ایرانی روی صحنه ها درخشیدم  اینک شب سوم می را ایرانیان به شبی فراموش نشدنی مبدل می کنند، چون اندی هنرمند محبوب شان با شینی روی صحنه است. هنرمندانی که برای جامعه ما آبرو آورده اند، نام نیک ساخته اند و الگوی خوبی برای همه هنرمندان جوان بوده اند.