1428-2

1428-3

بزودی دی جی الی گیتور تور بزرگ خود را در امریکا آغاز می کنند. خیلی ها انتظار دیدارش را دارند، چون او با سبک و شیوه خاص خود، با چهره متفاوت خود، در سنین مختلف جای خوبی برای خود یافته به دلها نشسته است. شاید درجامعه ایرانی، الی گیتور، اولین دی جی ایرانی بود که به شهرت رسید، و چون خوانندگان محبوب همه جا با استقبال روبرو شد، سالن های بزرگ را پر کرد.
الی گیتور در طی سالهای گذشته، به نقاط مختلف جهان سفر کرده، برای ملیت های مختلف برنامه داشته و با خوانندگان محبوبی چون محمد اصفهانی در ایران و اندی و چند خواننده معروف دیگر همصدا شده است.
الی گیتور آلبوم جدیدی آماده کرده، سیستم تازه ای درکار خود آورده، تاحدی سبک خود را تغییر داده چون  اعتقاد دارد باید با سلیقه مردم پیش رفت، باید با مسائل روز قدم برداشت، نباید از قافله هنر مدن جهان عقب ماند. روزی که الی گیتور آغاز کرد هنوز مردم بخوبی با دی جی ها آشنایی نداشتند ولی بحق او بود که راه را بروی دی جی های ایرانی باز کرد.

دی جی الی گیتور از زبان خودش:
من علی مواسات با نام هنری  دی جی الی گیتور در ۱۰ مارس ۱۹۷۵ در تهران متولد شدم. در یازده سالگی در عروسی ها برنامه اجرا می کردم. در 13 سالگی از ایران خارج شدم و به دانمارک رفتم ، بعد چند سالی کلاس پیانو رفتم و بعد از دبیرستان به کالج موسیقی رفتم و بعد در رشته رهبری ارکستر درس خواندم. من هم آهنگسازم و هم دی جی و رهبری گروه را دارم.
موقعی که در کالج بودم یه اتاق کوچک در کالج داشتم و درآمدم خیلی کم بود و چند تا دستگاه خریدم که توی همان اتاقم بود و بعضی وقت ها زیر همون دستگاه ها (میکسر) میخوابیدم، چون جای کافی در اتاقم نبود. و سه جا کار می کردم تا قسط دستگاه ها را بدهم.

1428-4

خلاصه با یکی از دوستهام صحبت کردم، گفت دیسکویی را میشناسم که یک دی جی لازم دارد، گفت میتونی اینجوری پول در بیاری! خلاصه به علاوه کارهایی که داشتم ، جمعه ها و شنبه ها به این دیسکو میرفتم و اونجا دی جی بودم. بعد یواش یواش علاقه ام به آهنگهای دیسکویی و تکنو و کلابی زیاد شد و کارم گرفت .
البته من خودم به آهنگهای ایرانی علاقه دارم ولی دوست داشتم از همون اول بیایم توی میدان بزرگتر که شکر خدا همین اتفاق هم افتاد ، دوبار هم در دانمارک بمن جوایز بزرگی بخاطر بهترین آهنگساز و بهترین دی جی اروپا دادند.
در ایران ابتدا فکر می کردند من یک هنرمند اروپایی هستم و حتی خیلی ها اول فکر میکردند که من عرب هستم چون در آلبوم اولم یک آهنگ عربی درست کرده و میکسش کرده بودم با یک آهنگ تکنو و بعضی ها هم فکر میکردند من هندی هستم. ولی من یک ایرانی هستم و همیشه به این افتخار میکردم و هیچ وقت فکر نمی کردم این آهنگها داخل ایران و خاورمیانه گل کنند.
من یه خواهر بزرگ دارم که در دانمارک زندگی میکند، و دو تا خواهر و یک برادر دیگر دارم که در آلمان زندگی میکنند و چون دوست فارسی زبان هم نداشتم تنها کسی که من با آنها فارسی صحبت میکردم همین خواهر و برادم بودند و یک چیزی برای من خیلی مهم بود این که آدم هر چی میخواهد باشه نباید فراموش کنه که از کجا اومده و هر وقت که با خواهرام و برادرم حرف میزدم برای من یه تمرین بود که فارسی رو از یاد نبرم.

1428-5