1459-2

1459-3

1459-4

بهروز جلیلی (آنتونیو جلینی) و «مونی آیرون» که در کنار الن جی فرید من، برای رویدادهای بزرگی در تاریخ 6 جون و 26 جون آماده میشوند، در گفتگویی تازه با فرح شکوهی در جوانان رادیو توضیحات تازه ای درباره فامیلی فیلم اواردز و المپیا اواردز دادند.
«مونی آیرون» گفت ما با همه نیرو آماده میشویم، تا درتاریخ 6 جون، هفته آینده، آخرین اقدامات و همچنین پذیرش فیلم های کاندیدای دو رویداد فامیلی فیلم اواردز و المپیا اواردز را به اطلاع برسانیم.
مونی بعنوان Administrative Director می گوید من انتونیو جلینی را بخاطر خستگی ناپذیر بودن، بخاطر تلاش 20 ساله اش برای زنده نگهداشتن یادگار دیک کلارک می ستایم براستی انتونیو دراین سالها زحمت کشیده، شب و روز دویده تا فامیلی فیلم اواردز را که نمایانگر هنر در قالب خانواده است را به جهان معرفی کند، همین هفته قبل از سوی دنیل پسکویل Daniel Pasquil نماینده از سوی کاخ سفید در مراسم ویژه ای در حمایت از حرکت های انسانی و صلح آمیز و فرهنگی شخصیت های مختلف از سرزمین های آسیایی Asian And Pacific Island Heritage، یک تقدیرنامه به انتونیو جلینی بخاطر خدمات فرهنگی و هنری و انسانی به جامعه آسیایی اهدا شد، که این افتخار بزرگی برای انتونیو جلینی و هدف های بزرگی که در پیش دارد خواهد بود.

1459-5

1459-6

انتونیو جلینی (بهروز جلیلی) فاندر و چرمن این دو بنیاد می گوید: من ابتدا باید از مجله جوانان، خانم مهناز و آقای مهدی ذکایی و مهسا و مهیار ذکایی بسیار تشکر کنم که در طی این سالها یاور من بودند. من هیچگاه فراموش نمی کنم آن روزها را که شب های شعر برگزار می کردم، حرکت های فرهنگی وهنری را دنبال می کردم و مجله جوانان همه هفته مرا یاری می داد و خبرها را انعکاس می داد، هنوز این حمایت ها ادامه دارد و در این دو حرکت بزرگ مجله جوانان و رادیو جوانان نقش مهم دارند، اینروزها شما خانم فرح شکوهی همت کردید و با مصاحبه های خود این دو حرکت بزرگ را یاری میدهید، شما خود یک هنرمند هستید، مسلما در آینده در المپیا اواردز، که 7 شاخه هنر را در بر می گیرد، شما هم کاندیدا هستید.

1459-7

بخت بزرگ من آشنایی با چهره های نامداری است که اینروزها مرا در پیشبرد این حرکت ها یاری میدهند، نمونه اش مونی آیرون است، که جانانه شب و روز در کنار من به جلو می آید ما در پشت صحنه الن جی فریدمن نویسنده، آهنگساز و تهیه کننده معروف هالیوود را داریم که پرزیدنت فامیلی فیلم اواردز و المپیاست وما را با توجه به تجربیات خود هدایت می کند وارتباط بما را با شبکه های تلویزیونی و کمپانی های بزرگ برقرار می کند. من خوشحالم که زحمات ما به مرور به نتیجه رسیده و در روز 6 جون در هیلتون یونیورسال گروهی مهمان افتخاری داریم که از میان شخصیت های معروف و معتبر جامعه امریکایی و آسیایی و ایرانی برگزیده شده اند.

1459-8

1459-9

1459-10

دراین روز، فیلم های کاندیدا را می پذیریم که تا امروز، 35 فیلم معروف از سوی کمپانی های بزرگ رسیده است وهیئت داوران را معرفی می کنیم و سپس 26 جون، فیلم های برگزیده را معرفی خواهیم کرد، رویداد 26 جون با بلیط همراه است، که تا 15 جون بفروش میرسد و اگر زودتر اقدام شود 500 دلار و بعد از آن 2000 دلار خواهد بود. در آن شب با چهره های معروف بین المللی سینما و تلویزیون روبرو خواهیم بود.
هفته قبل بخت با من بود و با یاری و معرفی دکتر هانگ، من به یک جلسه ارزشمند دعوت شدم و یک تقدیرنامه دریافت کردم که از سوی دنیل بسکویل نماینده ای از سوی کاخ سفید برای کشورهای آسیایی و اقیانوس آرام بود. این افتخار بزرگی برای من و جامعه ایرانی بود. در آنجا پیامی از سوی پرزیدنت اوباما پخش شد که خطاب به زحمت کشان و دست اندرکاران فرهنگ وهنر و خدمات انسانی سرزمین های آسیایی بود.

1459-11

همانطور که میدانید در المپیک اواردز و فامیلی فیلم اواردز ما به همه نژادها، رنگها، فرهنگ ها، زبان ها ارزش می گذاریم و بخش اهدای جوایز به فیلم های خارجی را داریم، که مسلما به فیلم های پرارزش ایرانی هم می پردازد امیدوارم که فیلم هایی بدستمان برسد، که گوشه هایی از تاریخ پر ارزش و غنی مان، فرهنگ و اخلاق انسانی مان، مهمان نوازی مان و منش پاک خانواده هایمان را نشان بدهد.

مونی آیرون
مونی آیرون که خود یک مربی ویژه چهره های معروف است، یک تهیه کننده تلویزیونی است، می گوید انتونی جلینی در المپیا اواردز به 7 هنر می پردازد، نقاشی، مجسمه سازی، نویسندگی، سینما، تلویزیون و موزیک و تاتر که این برای اولین بار است که به این هنرها پرداخته میشود.
طبق گفته های انتونیو، هنر زبان بین المللی است، المپیا اواردز با همین مسئله معنا پیدا می کند. و فرصتی است از همه علاقمندان دعوت کنیم برای تهیه بلیط 26 جون با سایت زیر تماس بگیرند.

www.worldfilminstitute.org