1468-2

1468-3

1468-4

بنیامین بعنوان محبوب ترین خواننده نسل جوان در ایران، اینک به تسخیر قلب ها در سراسر جهان پرداخته و کنسرت هفته قبل او در لس انجلس، این پایگاه را ثابت کرد و دیدیم که چگونه نسل جوان با بنیامین هم صدا می خواند و بنیامین هم سپاسگزار ایرانیان مقیم آمریکا بود، اینکه مهربان، مهمان نواز و مشوق و حامی هستند.
بنیامین که بعد از سفر ابدی همسرش، اینروزها دنیا را با دخترش سفر می کند، تکیه گاه روحی او شده است.

***

بنیامین بدلیل شیوه خواندن و برخورد دلنشین با مردم، در میان همه طبقات مردم برای خود محبوبیت و پایگاه ساخته است، بهمین جهت ایرانیان در بیشتر ایالات امریکا اینروزها انتظار او را می کشند و انتظاری که طبق لیست بالا، از 14 اگوست در سیاتل آغاز می شود ، پورتلند (15 اگوست)، بعد در نیویورک (5 سپتامبر)، واشنگتن دی سی (12 سپتامبر)، ارواین (19 سپتامبر)، فنیکس (25 سپتامبر)، هیوستن (26 سپتامبر) و ادامه آن در اتلانتا، دالاس و اورلاندو.
بنیامین کنسرت های موفق خود را از سال های 84 تا 90 طی می کند در حالیکه دو آلبوم پرفروش 85 و 88 به بازار داده بود. و سال 91 با سومین آلبوم، رکوردی تازه برجای نهاد و در طی دو سال گذشته با آلبوم ها و کنسرت هایش میزان محبوبیت خود را تثبیت کرد.

1468-5

بنیامین می گوید: اگر من گام های امروز خود را برمی دارم دلیلش رابطه ای است که با مردم برقرار کردم، مردمی که با آهنگهای من ارتباط احساسی دارند، من هیچگاه نیاز به هیاهو و جنجال ندارم.
من نمی خواهم با خبر زندگی کنم. احساس می کنم تازه شروع کرده ام، هیچ استرسی هم ندارم، یعنی اول اثر و بعد خبر.
بنیامین به همکاران خود همیشه وفادار است، خود می گوید همه چیز ما بر اساس ادبیات مشترکی است که با هم داریم، خارج از اینکه انتخاب من و انتخاب آنها، معمولا انتخاب حساب شده ای است، وقتی کسی قرار است به گروه ما اضافه شود، همه با هم صحبت می کنیم آن فرد را تست می کنیم تا ببینیم چقدر نسبت به گروه منعطف است چقدر کار بلد است ، چقدر آدم حسابی است.

1468-6

بنیامین به همکاران خود احترام ویژه ای می گذارد در این رابطه در سال 90 می گوید وقتی من در خیریه شب اول کنسرت محسن یگانه رفتم می خواستم جریانی که در ذهن مخاطب به اشتباه جا افتاده را به سمت روشن هدایت کنم، شب اول رفتم او هم خیلی استقبال کرد، شب دوم به شیوه ما ایرانیها بازدید مرا پس داد و خیلی هم کار خوبی کرد و فضایی ایجاد کرد که هنگام اجرای قطعه الهه ناز من به او میکروفن را تعارف کردم و او هم روی سن آمد و حتی قطعه سکوتش را هم اجرا کرد مردم هم استقبال کردند، من شب بعد در کنسرت رضا صادقی رفتم، که رضا هم به من خیلی لطف داشت، همانجا به مردم گفت آهنگ «وایسا دنیا» را اگر روزی من نبودم، تنها بنیامین می تواند بخواند شکل تعارف این حرف هم برایم خیلی شیرین بود.
بنیامین درباره اینکه چرا باوجود پیشنهادها به سینما روی نمی آورد می گوید: هر پیشنهادی را که در هر دوره ای می شود نباید قبول کرد و آن هم بدان دلیل که حالا این را هم تجربه کنم، من الان در موسیقی تمرکز دارم و گروه ما با گرایش موسیقی شکل گرفته است گرچه ما یک وقت هایی کار تصویر هم می کنیم، البته در آینده چرا که نه، من هیچ اختلافی بین سینما و موسیقی و دیگر هنرها نمی بینم، همه اینها یک نوع بیان هستند.

1468-7