1479-2

1479-4

1479-5

ابی خواننده محبوب چند نسل که تور کنسرت های جهانی خود را از نوروز سال 2014 با نام «جان جوانی» آغاز کرد. بعد از 14 کنسرت موفق در سالن های بین المللی از جمله در سیدنی اپرا هاوس استرالیا. اینک در 7 نوامبر یکی از با شکوه ترین کنسرت هایش را در اورنج کانتی کوستا میسا SEGERSTROM CENTER FOR THE ARTS برگزار می کند.

ابی با آخرین آلبوم خود جان جوانی ثابت کرد حتی در زمان سکوت، رکود موزیک، همچنان رکورد می شکند و مردم در سراسر جهان، بدلیل عشق عمیق به او و صدایش، با احساس مسئولیت سی دی های اورژینال او را می خرند و این بار نیز مردم از هر طبقه و سن و سالی، آهنگها و ترانه هایش را همه جا زمزمه کردند و ابی تصمیم گرفت در اورنج کانتی چند اثر زیبای این آلبوم را با آهنگها و ترانه های محبوب مردم ، در سالنی که از کیفیت بالای تکنولوژی، صدا، نور و امکانات رفاهی و شکوه اجرای کنسرت برخوردار است اجرا کند.
این کنسرت از تفاوت هایی برخوردار است، که هنوز در این باره حرفی زده نشده، ولی سورپرایزهایی در راه است که تنها در مرحله حرف و سخن نیست. ارکستر بزرگ و حرفه ای 23 نفره، با بهره از سازهای مدرن و زهی، که تمرینات خود را از ماه جون آغاز کرده اند، تا خاطره ای زیبا برجای گذارند.

1479-6

1479-7

1479-8

1479-9

ابی که آخرین برنامه خود را در سوئد، هفته قبل اجرا کرد، بعد استکهلم و هامبورگ، سپس این تور تا نوروز ادامه می یابد و قرار است از نوروز امسال، تور جدید ابی با تفاوت های خاص، و خبرهایی که کمتر شنیده اید و برایتان هیجان انگیز است آغاز شود.
ابی خیلی بی سروصدا تدارک آلبوم جدیدی را با آهنگسازان و ترانه سرایان سرشناس مقیم خارج و داخل شروع کرده که نام های محبوبی چون شهیار قنبری و صادق نوجوکی در آن دیده میشوند. ضمن اینکه از جزئیات این آلبوم سخنی نرفته است.
در پشت پرده زندگی ابی حادثه قشنگ دیگری در شرف انجام است، آنهم ازدواج خاتون یکی از دختران تحصیلکرده ابی، که با یک شخصیت معروف ایرلندی ازدواج می کند و قرار است این ازدواج در جنوب مکزیک صورت بگیرد. و ما تبریکی صمیمانه داریم برای خانواده اش ابی عزیز، مهشید عزیز و مادر خاتون عزیز و فروزه عزیز.
یادمان نرود که در پشت صحنه کنسرت های ابی، مهشید با همه عشق و فرشید با همه نیرو ایستاده اند و خستگی را نمی شناسند.