1506-2

1506-3

1506-4

1506-5

امسال کاخ سفید امریکا حال و هوای دیگری داشت. رئیس جمهور امریکا با راک اوباما و فرست لیدی میشل اوبا ما درکاخ سفید مراسم نوروزی را برای دومین سال برگزار کردند. در این مراسم چهره های آشنای ایرانی وهنرمندان به چشم می خوردند.
اندی و شینی که دو هفته قبل از آن به کاخ سفید دعوت شده بودند و در یک بازدید بسیار اختصاصی و به دعوت از طرف دستیار رئیس جمهور فریال گواشیری شرکت کردند.
جالب اینکه درماه گذشته اهالی واشنگتن علاقه بی نظیری به اندی این هنرمند با ارزش ایرانی، نشان دادند. در روز 12 مارچ Nowruz Commision Gala در سالن زیبای Andrew Mellon Auditorium جشن بزرگی با همکاری ایرانیان متشخص واشنگتن و با مدیریت خانم گیسو کیان و آقای بیژن کیان برگزار کردند که در این جشن از اندی دعوت شد تا به همراه شینی و ارکستر اختصاصی از لس آنجلس بهترین های خود را در حضور سران بزرگ کشورهای مختلف به نمایش بگذارند.

1506-6

1506-7

1506-8

در نخستین دیدار اندی از کاخ سفید، او که عاشق تاریخ کشورهای مختلف می باشد بسیار تحت تاثیر این روز مهم قرار گرفت و به گفته او «این یک روز تاریخی در کارنامه زندگی من است، از مجیدیه تا کاخ سفید و یک افتخاری بزرگ برای هر فردی که از صفر شروع می کند».
جمعه شب همین هفته روز 22 آپریل تولد اندی این هنرمند بین المللی است و او که همیشه قدردان و متشکر از مردم بخاطر حمایتشان است، از حضورش در کاخ سفید صحبت میکند و از اینکه چقدرخوشحال است که چندین بانوی ایرانی در این کاخ کار می کنند و در مصدر مهمترین پست های این سازمان هستند. اندی می گوید:
« من افتخار میکنم که ایرانیان هر جا که هستند درکارشان ممتاز هستند و مایه افتخار همه ما.»
تک تک هموطنانی که در دولت امریکا و درکاخ سفید برای رئیس جمهور فعالیت می کنند، ایرانیان تحصیل کرده و در کار خود بهترین هستند.
اندی معتقد است حضور ایرانیان درکارهای دولتی امریکا کمک خواهد کرد که روابط دو ملت ایران و امریکا دوستانه شود.

 

Facebook.com/andy madadian official
Twitter/andy madadian
Instagram/andymusic1

 

Facebook/shani rigsbee official
Twitter/shani rigsbee
Instagram/shani rigsbee

 

1506-11

1506-12

اندی وشینی از حمایت میشل اوباما و رئیس جمهوری از جشن نوروزی صحبت می کنند و میگویند«میشل اوباما و آقای رئیس جمهور علاقه قلبی خود را به ایرانیان و رسوم ایرانیان نشان میدهند و با این حرکت زیبا نشان می دهند که امریکا خانه همه مهاجران است و امریکا خانه دوم ایرانیان است.
چقدر زیباست که درکاخ سفید موسیقی ایرانی شنیده میشود و رقصهای ایرانی دیده میشود. چقدر قشنگ است که هنرمندان ایرانی را در اتاق های این قصر دیدنی و در کنار بزرگان جهان می بینیم. اندی از برنامه جالب ماز جبرانی تعریف کرد و از غذاهای لذیذ ایرانی که بوی خوش آن فضای کاخ سفید را گرفته بود. اندی می گوید پلیس حفاظتی کاخ سفید با ادب و مهربانانه با مدعوین رفتار کردند و ایرانیان همه جای کاخ سفید را زیر پا گذاشتند و آزادانه رفت و آمد می کردند وعکس می گرفتند.
اندی می گوید: «سالی که نیکوست از بهارش پیداست. این بهار را با کنسرتها در 8 کشور جهان شروع کردیم و یکی بهتر و با شکوه تر از دیگری تا کاخ سفید امریکا که شروع بسیار پر اهمیتی می باشد برای امروز و فردای ما ایرانیان در امریکا.
اندی این هنرمند فعال و افتخارآفرین ما ایرانیان یک کارنامه دیگری هم از فعالیت هایش در میان همکیشان خود، ارامنه عزیز دارد. اندی نه تنها اولین خواننده ایرانی در کاخ سفید می باشد بلکه او اولین خواننده ارمنی در کاخ سفید می باشد و چه جای غرور دارد که این هنرمند ارمنی زبان، یک ایرانی الاصل می باشد. این روزها و همانند هر سال اندی درکنار مشغله روزانه خود و سفرهای بیشمار، با همکاری ارامنه گلندل در راه شناسایی جهانیان با کشتار ارامنه در ترکیه فعالیت می کند.اندی معتقد است هر جا مردم دنیا بیشتر با حوادث تاریخی آشنایی داشته باشند، کمتر این حوادث تکرار خواهد شد. روز 24 آپریل روزی است که ارامنه جهان هیچ وقت فراموش نخواهند کرد و همواره یادآور این زمان شوم خواهند بود تا جهان این فاجعه تاریخی را به حقیقت ثبت کند تا هرگز چنین رویدادی برای هیچ کشوری اتفاق نیفتد.
در روز 3 جون شینی که یک بنیاد غیر انتفاعی برای کمک به کودکان محتاج و حیوانات را اداره می کند، یک شب بسیار باشکوهی در المپیک کالکشن برگزار می کند و تمام عوائد این شب نشینی را برای کمک به محتاجان صرف خواهد کرد. شینی که مدیریت این شرکت را دارد میگوید:« هدف Voices Out برای کمک به کسانی است که صدایشان را کسی نمی شنود. از حیوانات، ایران، ارمنستان، آسیا تا امریکا، از بچه های اتیوپی تا افغانستان، با همکاری دوستان هالیوودی به کمک آنها می شتابیم.»
مجله جوانان آرزوی موفقیت های بیشتر برای اندی و شینی، این زوج هنری دارد و با تبریک برای این همه دستاوردهای پراهمیت.

1506-13

1506-14

1506-15

1506-16