1520-2

1520-4

1520-8

با توجه به اینکه مقوله ی کردیت و اعتبار یکی از مهمترین بخشهای زندگی هر ساکن آمریکا میباشد و جزو الویت های زندگی در آمریکا بحساب میاید و همچنین نگاه تخصصی و فقدان دانش کافی در عرصه ی اعتبار سنجی میان ایرانیان باعث گردید که از هفت سال گذشته آرین اقبالی بعنوان اولین متخصص ترمیم، تصحیح و بهبود وضعیت کردیتی به جامعه ایرانیان معرفی گردد.

متخصصین شرکت معتبر Enrich Financial درشهر تارزانای کالیفرنیا به مدیریت یک ایرانی بنام آقای آرین اقبالی که به دلیل آموزش و اهمیّت دادن به مشتریان خود برنده جوایزمحلی گوناگونی از کنگره آمریکا شده اند در چند مرحله ی ساده به شما کمک میکنند تا رتبه کردیت خود را بالا برده و با شرایط بهتری موفق به گرفتن انواع کردیت کارتها و وامهای گوناگون گردیده و هزاران دلار صرفه جویی‌ کنید.
جهت دستیابی به این مهم، شرکت Enrich Financial راه دستیابی به تجارب و خدمات آقای آرین اقبالی و تیم مجرب و کارآزموده ایشان را بطور کاملاً رایگان در اختیار ساکنین محترم آمریکا قرار داده است.
تیمی که افتخار این را دارد که عضو اتاق بازرگانی ولی بوده و گواهینامه های معتبری را نیز از آقایان برد شرمن، مت دبابنه و بن برنانکه دریافت نموده است و نامه ی تشکر جناب آقای باراک اوباما به آقای آرین اقبالی نیز سندی دیگر بر این مدعاست.
از آنرو که هموطنان عزیز در آمریکا یکی از خوشنام ترین و بهترین جوامع در کالیفرنیا بحساب میایند و متاسفانه بدلیل عدم دانش کافی در زمینه ی کردیتی دچار معضلات و مشکلات فراوان میگردند، از اینرو در این مقاله سعی گردیده ضمن معرفی بخشهای کاری شرکت Enrich Financial به مدیریت آرین اقبالی، گوشه ای از این مشکلات و نکات مهم به سمع و نظر مخاطبان عزیز برسد.

1. مشکلات کردیت و مشکلات اعتباری

همانطور که مستحضر هستید کلیه ی اطلاعات و گزارشهای مالی مردم آمریکا که مربوط به فعالیت های اقتصادی آنها در حوزه ی اعتباری میشود از طریق Social Security Number هر فرد به سه کمپانی Experian ، Equifax و Trans Union گزارش شده و در قالب یک گزارش کلی و بعنوان Credit Report نشاندهنده ی وضعیت اعتباری هر فرد در آمریکا میباشد. این گزارش شامل بخشهای متنوعی از فعالیت ها، درخواست ها، بدهی ها و تسویه حسابهای مالی اعتباری افراد میباشد.
بدلیل اهمیت این گزارشات در روند پیشرفت زندگی اقتصادی و اعتباری هر فرد در آمریکا، گزارشهای منفی شامل تاخیرها یا دیرپرداخت ها و یا اکانت هایی که شامل بدهی های سنگین میباشند و از طریق Collection Agency ها این بدهی ها پیگیری میشوند بر روی گزارش اعتباری افراد نمود پیدا میکنند. این مشکلات و نکات منفی با توجه به نوع فعالیت اعتباری چه در حوزه ی کارتهای اعتباری چه در حوزه ی اکانت های Real Estate هرکدام شامل قوانین و مقررات خاصی برای ماندن بر روی این گزارش و یا پاک شدن و از بین بردن آنها میباشند. در این بین برخی از این مشکلات بدلیل دزدی هویت و یا Identity Theft بر روی گزارشهای افراد قرار میگیرند که بر اساس قوانین و مقررات خاص خود باید با آنها برخورد نمود.
این مشکلات و معضلات بطور بالقوه باعث جلوگیری از فعالیت های اعتباری بعدی ساکنان آمریکا میگردد و بعنوان یک فرد بد کردیت در تاریخچه ی اعتباری افراد نمود پیدا میکند.

1520-6

1520-7

2. قوانین و مقررات کلی اعتباری

در این بین براساس شرایط و ضوابط قانونی مندرج درCredit Bureau Companies، این تاریخچه و این نکات منفی قابل ترمیم ، تصحیح و بهبود میباشند که بصورت کلی شامل یکسری فرآیند و فعالیت های مدون قانونی برای پاک کردن و از بین بردن این نکات منفی بوده که بصورت گزارشهای مکتوب در طول پروسه ی Credit Repair از طریق کمپانی های Experian, Equifax ،Transunion به افراد گزارش داده خواهد شد. حال ذکر این نکته ضروری است که کلیه قراردادهای مربوط به ترمیم ، تصحیح و بهبود اعتبار افراد در قالب این مراحل قانونی نمود پیدا خواهد کرد.

3. راه حل ها و شیوه های نوین ترمیم ، تصحیح و بهبود کردیت

ذکر این نکته ضروری است که نکات منفی شامل Late Payments ،Charged off ،Collections ،Bankruptcy، Judgments ،Tax Liens و تمامی Negative Items زمانی قابلیت پاک شدن و از بین رفتن بر روی گزارشهای اعتباری را پیدا میکنند که هیچ زمینه ی بدهی پشت اکانت های مذکور نبوده و یا پنجره ی زمانی مربوط به پیگیری بدهی تمام شده باشد و بصورت بالقوه آن بدهی از طریق Collection Agency پیگیری نشود. این نکات منفی (موارد ذکر شده در فوق) بصورت کاملاً قانونی و بر اساس قوانین Fair Credit Act و Fair Billing Act قابل پاک شدن هستند . اینکار توسط کارشناسان و وکلای صاحب نظر حقوقی و مالی توسط مکاتبات و Conference Calls و پیگیری های حضوری در مراحل مختلف از روی تاریخچه ی اعتباری و به گواه نامه هایی که هر مشتری یا هر شخص مورد قرارداد دفتر Enrich Financial توسط یک شماره پرونده ی مشخص انجام گردیده و لذا هیچ توضیح شفاهی بجز سندی دال بر پاک شدن و از بین رفتن نکات منفی که خود مشتریان دریافت میکنند گواه انجام کار و فعالیت های حقوقی این دفتر نمیباشد.

4. روشهای کاهش و مدیریت بدهی

همانطور که پیشتر توضیح داده شد پیش نیاز و مقدمه ی از بین بردن یک اکانت منفی و یا Derogatory Item، بدهی و یا مشخص شدن وضعیت بدهی میباشد. در ایالات متحده بعد از اینکه اکانت های مالی افراد بنا به هر دلیل و موقعیت مالی هر فرد دچار مشکل یا Charge off گردند وظیفه ی پیگیری بدهی های هر اکانت بر عهده Collection Agencies میباشد و هر Collection Agency بطور مشخصی در یک محدوده ی زمانی امکان Settlement و یا کاهش بدهی را به هر فرد بدهکار میدهد.
حال این امکان با توجه به حضور کارشناسان مالی و Negotiator های موفق شرکت Enrich Financial با بالاترین میزان تخفیف برای افراد بدهکار قابل پیگیری میباشد.

5. شیوه های نوین افزایش امتیاز اعتباری

بر اساس آنچه که در شاخصه های مالی گزارشهای اعتباری هر شخص در آمریکا مشخص شده است شماره ای تحت عنوان Credit (Fico) Score مشخص کننده ی میزان اعتبار هر فرد در آمریکا میباشد. این شاخصه بطور مشخص شامل بخشهای مختلف گزارش اعتباری هر فرد بوده که نکات منفی، دیرپرداخت ها و بدهی ها باعث کاهش آن گردیده و نکات مثبت مثل پرداخت های بموقع، تاریخچه ی قوی و میزان کم بدهی بطور مشخص باعث افزایش این شماره میگردد که شرکت Enrich Financial مفتخر است کاملترین و بهترین راهکارهای مدیریت شاخصه های این اعتبار را در قالب پکیج افزایش اسکور به هموطنان عزیز ارایه نماید.