1524-2

1524-4

1524-5

لوس آنجلس به موسیقی خودافتخار میکند و این لوس آنجلس میباشد که موسیقی پاپ ایران را درغربت زنده نگهداشته است، و اندی وکورس دو هنرمند بزرگ ایرانی که در این راه پایه های موسیقی ایرانی درغربت را محکم تر کرده اند که نسل ایرانی در امریکا زبان فارسی را فراموش نکنند.
شنبه شب همین هفته اندی وکورس با دو ارکستر بسیار با قدرت و زنده برای طرفدارانشان بهترین آهنگهای خود را آماده کرده اند تالار با شکوه پالادیوم در هالیوود همان تالار کنسرتی میباشد که اندی وکورس 25 سال پیش خداحافظی کردند و اینک و فقط برای یک شب در کنار هم به استقبال طرفداران وفادار خود می روند. این شب استثنایی شب Reunion طرفداران اندی و کورس می باشد کسانی که از سن های بسیار جوان عاشق این دو شده اند و کارهای آنها را دنبال کرده اند وهنوز وفادار آنها هستند.

1524-6

1524-7

در این شب با شکوه درهای تالار پالادیوم ساعت 8 باز خواهد شد و راس ساعت 30:8 کورس برنامه خود را آغاز خواهد کرد و با ارکستر اختصاصی خود بهترین ها را ارائه خواهد داد. پس از آن اندی به همراه ارکستر اختصاصی خود، بهترین آهنگهای خود را اجرا خواهد کرد و سپس این دو در کنار هم و با هم به اجرای بهترین های اندی وکورس می پردازند.
پالادیوم بزرگترین پیست رقص لوس آنجلس را دارد و بیش از 2000 نفر می توانند روی Dance Floor برقصند.

1524-8

1524-9

کورس می گوید جدایی من و اندی از صحنه مشترک موزیک، حدود 25 سال پیش در همین سالن پالادیوم رخ داد و هر دوی ما زمان خداحافظی از مردم، پر از بغض بودیم و حالا بعد از این مدت دوباره به همان سالن میرویم، تا یکبار دیگر باهم ترانه های خاطره انگیز مردم را با هم بخوانیم.
شانس ما این بوده، که در تمام سالهای گذشته مردم از هر طبقه ای با عشق از ما می خواستند دوباره روی صحنه ها برویم، نوجوانان وجوانانی که آنروزها 12 و 15و 20 ساله بودند، اینروزها به سنین بالای 30 سالگی و 40 سالگی و 50 سالگی رسیده اند، ولی هنوز همه لحظات کنسرت های ما را بیاد دارند وانتظار داریم آن خاطره ها را به فرزندان خود انتقال بدهند و با هم در کنسرت جدید ما زیر یک سقف بیایند.
من واندی بعد از جدایی کاری، بعنوان دو دوست خوب باقی ماندیم، هر دو به کنسرت های هم رفتیم، هر دو آلبوم های جدید هر کدام مان را با دقت و علاقه گوش دادیم، نظر دادیم و بقولی فعالیت های همدیگر را دنبال نمودیم ودر فرصت های کوتاهی در کنسرت های بزرگ که اقلا هفت هشت خواننده دراروپا و دیگر نقاط می خواندند، جداگانه خواندیم و یکی دو بار هم فرصت اجرای برنامه مشترک پیدا کردیم ولی این بار در یک کنسرت بزرگ، آنهم در میعادگاه هنر ایرانی لس آنجلس، روی صحنه می رویم و باهم می خوانیم، برای شب 27 اگوست برنامه ریزی خوبی کردیم، همه عشق مان وهدف مان خوشحال کردن مردم است، اینکه باز هم برایشان خاطره بسازیم با آنها همصدا بخوانیم و به آنها بگوئیم دوست شان داریم، با آنها خاطره های زیبایی ساختیم که در دفتر زندگی هنری مان برای همیشه ثبت شده است.

1524-10

1524-11