1531-2

1531-3

1531-4

شرکت انریچ فاینانشال به مدیریت آقای آرین اقبالی به اهمیت استفاده از قانون جهت اصلاح کردیت افراد واقف بوده و قادرند بر مبنای آن، اطلاعات منسوخ، نادرست و ناقص در گزارش های اعتباری نیازمندان را از بین ببرند.
شرکت انریچ فاینانشال مفتخر است تا خدمات اصلاح کردیت قانونی و مناسب را به مشتریانی که نیازمند این سرویس هستند ارائه دهد.
این اطلاعات نادرست، یکی از دلایل اصلی پایین آوردن رتبه اعتباری افراد بوده و باعث میگردد تا آنها برای دریافت انواع وام های بانکی، مسکن و یا اخذ کردیت کارتهای مختلف دچار مشکل گردند.
همچنین با داشتن رتبه اعتباری پایین، نمیتوان به نرخ بهره رقابتی دست یافت. این موضوع میتواند روی فاینانس افراد تاثیر بسزایی بگذارد بخصوص اگر این اشخاص واقعاً به وام نیاز داشته باشند.
تیم شرکت انریچ فاینانشال به آخرین دستاوردهای علمی در زمینه ی قوانین کردیت احاطه کامل داشته و با استفاده از این دانش، به مشتریان خود کمک میکند تا گزارش های اعتباری و تاریخچه اعتباری خود را به بهترین شکل ممکن پاکسازی نمایند.
این تیم به مشتریان خود در زمینه دستیابی به حق و حقوق قانونی خود در زمینه قوانین کردیت نیز یاری میرساند.
با استفاده از قوانین و معانی و مفاهیم اصلاح کردیت ، شرکت انریچ فاینانشال به مشتریان خود کمک میکند تا هرگونه اطلاعات نادرست، ناقص، نامناسب و غیرمرتبط را که به سه شرکت بیرو (Experian, Equfix, Transunion) گزارش شده است را از میان بردارند.
این بدان معناست که این شرکت به افرادی با رتبه اعتباری پایین کمک میکنند تا رتبه خود را بهبود بخشیده و آینده مالی خود را تضمین نمایند.
استانداردهای تعیین شده توسط آرین اقبالی، شرکت انریچ فاینانشال را وادار ساخته تا براساس چارچوب قانونی جلو رفته و از هیچگونه قوانینی تخطی ننماید.
باور این شرکت و تیم ورزیده آن برآنست که با استفاده از اعمال قانونی میتوان مانع از بروز هرگونه مشکل احتمالی در آینده گردید.

1531-8

1531-6

این موضوع باعث متمایز شدن این کمپانی از شرکت های دیگر با سرویس مشابه گردیده است. این شرکت در ارتباط تنگاتنگ با مشتریان خود بوده و به آنها راه و روش اصلاح کردیت را نشان داده و به افرادی با کردیت های ضعیف مشاوره میدهند تا چگونه با جریمه های مالیات، جریمه های دیر پرداخت، حسابهای بسته شده از طرف بانکها، بدهی ها یا ورشکستگی های خود مقابله نمایند.
با توجه به دانش کافی در زمینه سرویس دهی اصلاح کردیت، افراد قادر خواهند بود تا اطلاعات ناقص و نامناسب را از روی تاریخچه ی اعتباری خود پاک نموده و رتبه اعتباری خود را بهبود بخشند.
افراد نیازمند در این زمینه میتوانند مطمئن باشند که اطلاعات آنها همیشه نزد این شرکت محرمانه باقی خواهد ماند و با دستیابی به نتایج خارق العاده در زمینه افزایش رتبه اعتباری و ترمیم تاریخچه اعتباری خود، به قدرت بی نظیر و مثال زدنی این کمپانی واقف خواهند گردید.
تیم شرکت انریچ فاینانشال افتخار این را دارد که عضو اتاق بازرگانی ولی بوده و گواهینامه های معتبری را نیز از آقایان برد شرمن، مت دبابنه و بن برنانکه دریافت نموده است و نامه ی تشکر جناب آقای باراک اوباما به آقای آرین اقبالی نیز سندی دیگر بر این مدعاست.
همچنین، اخبار گوناگون و مختلفی در مورد این شرکت از وبسایت های معتبری چون CBS ، ABC و NBC NEWS منتشر گردیده و همگی این اخبار به این مهم اشاره داشته اند که شرکت انریچ فاینانشال به مدیریت آرین اقبالی برترین شرکت در صنعت ترمیم و تصحیح کردیت در آمریکا میباشد.

www.enrichfin.com
800-790-4240

1531-7