1536-2

1536-4

چندی پیش اندی و لاتویا جکسن آهنگ «تهران» را دو صدایی خواندند و به دنبال آن پیشنهادات فراوانی برای این دو هنرمند بین المللی برای کنسرتها در کشورهای مختلف شد. ترانه سرا و آهنگساز آهنگ تهران پاکسیما زکی پور و منوچهر چشم آذر هستند که از این همصدایی بسیار خوشحال هستند و قسمت اعظم سهم موفقیت این کار را باید به خالقان آن داد.

27 نوامبر جشنواره بزرگ بیگ اپل درنیویورک انجام میشود و امسال اندی دو جایزه بزرگ در انتظارش می باشد. البته در سالهای قبل هم اندی از این جشنواره جوایز بی نظیری دریافت کرده است. برای آهنگهایی به زبان انگلیسی و فارسی وامسال درکنار لاتویا جکسن یکبار دیگر برای نام ایران افتخار می آفریند. هنرمندان در این جشنواره از کشورهای مختلف جهان به نیویورک می آیند تا هنر کشور خود را به معرض نمایش بگذارند. و واقعا که هنرمندان بزرگی از کشورهای مختلف در این جشنواره خواهند بود و در آن شب پرستاره اندی هنرمند محبوب ایرانی یکبار دیگر موسیقی ایران را در سکوی افتخار و در رتبه اول می نشاند.
اندی که در کشورهای تاجیکستان، ازبکستان، ارمنستان واصولا کشورهای آسیایی و خاورمیانه طرفداران غیر ایرانی میلیونی دارد، همواره با کاری جدید و تورهای متعدد در این کشورها به تعداد طرفداران خود با کاری جدید و تورهای متعدد در این کشورها می افزاید و در کنارش برای همه جامعه ایرانی داخل و خارج افتخار می آفریند.
اندی که در یک مهمانی عروسی چند میلیون دلاری در سمرقند شرکت کرده بود می گوید: «مردم سمرقند و بخارا و اصولا تاجیکها و ازبکها عاشق موسیقی ایرانی هستند و وقتی در این کشورها سفر میکنم احساس میکنم در ایران هستم و عاشق مردمان این کشورها هستم.»
چندی پیش اندی به همراه شینی برای یک مهمانی عروسی به ارمنستان رفتند و در کنار آن سفری کردند به روستاها و به دیدار بنیادهای حمایت از حیوانات ارمنستان رفتند و از طرف سازمان خیریه خود Voices Out به آنها کمک مالی کردند. سپس ایندو زوج خیرخواه به دیدار پناهندگان سوریه درایروان رفتند و به آنها هم کمکهای مالی کردند.
این روزها اندی مشغول پخش آهنگی به زبان انگلیسی می باشد که همصدایی با شینی انجام داده اند و در یک فیلم امریکایی با نام «The Wizard» در ماه فوریه به بازار می آید. این فیلم در چندین جشنواره جوایز به سزایی دریافت کرده و هم اکنون در راه اسکار می باشد.

1536-5

هفته گذشته اندی در لوس آنجلس و درحمایت از سازمان محک و ISCC به هتل بورلی هیلتون رفتند و در برنامه بسیار با شکوهی که برای جمع آوری پول و برای کمک به کودکان سرطانی در ایران انجام می شد شرکت کردند.
مجله جوانان آرزوی موفقیت های بیشتردارد برای این هنرمند افتخارآفرین ایرانی.

چهارشنبه شب آینده 23 نوامبر بزرگترین گردهم آئی ایرانیان اورنج کانتی در هتل ارواین به بهانه تنکس گیوینگ و با حضور اندی برگزار میشود. اندی و شینی ، دی جی ام- دی، ارکستر اختصاصی گروه رقص، یک تیم فیلمبرداری مجهز با پرده های پخش فیلم و با نور و صدائی با کیفیت بسیار بالا در یکی از باشکوه ترین هتل های ارواین ایرانیان اورنج کانتی به استقبال تنکس گیوینگ میروند. کمتر کنسرتی درارواین با این هزینه بالا اجرا میشود و در این شب استثنائی کنسرت گذار این برنامه Sports Cafe تقبل این هزینه بزرگ را کرده اند تا در کنار اسپانسر خود USVIP Group بزرگترین کنسرت تنکس گیوینگ امسال را برگزار کنند.

1536-6

1536-8

اندی هرچند سال یکبار به جنوب کالیفرنیا و به ارواین می رود و دوستداران موسیقی خود را به مهمانی رقص و شادی دعوت می کند. همین چندی پیش اندی و شینی در یک مهمانی عروسی بسیار با شکوه در اورنج کانتی شرکت کردند که عروس خانم دستیار پرزیدنت اوباما بودند و در آن شب استثنایی اندی و شینی مهمانان امریکایی و ایرانی را آنچنان سرگرم کردند که از آن پس چندین مهمانی بزرگ در واشنگتن دی سی به اندی پیشنهاد شده است.
در شب تنکس گیوینگ به همت اسپانسر بسیار ایراندوست USVIP Group تمام تالار با شکوه هتل ارواین به یک نایت کلاب تبدیل میشود و خانواده های ایرانی در یک محیط بسیار زیبا به شب نشینی و پایکوبی می پردازند. هدف کنسرت گذاران برگزاری کنسرتی در سطح لوس آنجلسی با هزینه بالا برای ایرانیان اورنج کانتی می باشد و این گروه در کنار هنرمندی اندی و شینی و دی جی MD تمام هتل را در اختیار ایرانیان گذارده اند تا شبی همواره خانوادگی و شاد در کنار دوستان و اقوام با موسیقی ایرانی داشته باشند.
از فروش بلیط ها کاملا مشخص است که ایرانیان از لوس آنجلس و از سن دیه گو به این کنسرت می آیند چون طرفداران اندی همیشه و همه جا با او بوده اند و به او و موسیقی او عشق می ورزند و احترام می گذارند.
عده بسیاری از هموطنان درهمین هتل اتاق گرفته اند که شب نشینی آنها تا صبح ادامه پیدا کند و اندی که به همراه ارکستر بزرگ خود و با گروه رقص در تدارک این کنسرت می باشد، بی صبرانه منتظر است که یک بار دیگر طرفدارانش را در جنوب کالیفرنیا به رقص و شادی درآورد.

1536-9