1537-2

1537-5

1537-6

از اولین روزها که آینده نگری های سعید وکیلی در مجله جوانان ودیگر رسانه ها منعکس شد خیلی ها با تردید و ناباوری با آن روبرو شدند، ولی وقتی نام چهره های نامدار جهانی پیش آمد، وقتی از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی گفت، وقتی از ماجرای تصادف و مرگ پرنسس دایانا، چند روز زودتر سخن گفت، وقتی از ماجرای مرگ سید احمد خمینی، از برکناری آیت الله منتظری، وقتی از جنگ در سراسر خاورمیانه، مصر، یمن، سوریه، عراق و سپس درگیری ایران با کشورهای عربی چون عربستان گفت، وقتی از لگدمال کردن قذافی از یکسال قبل حرف زد، وقتی از بازگشت جان مک کین به صحنه سیاست و تاثیر او برسرنوشت ایران گفت، وقتی از حکومت بزرگ اسلامی و خلیفه گری در خاورمیانه حرف زد، وقتی از درگیری روسیه و ترکیه ، ایران و ترکیه، جنگ ایران با گروه های اسلامی درعراق و بعد سوریه گفت، تازه آن گروه به باور رسیدند، وقتی با ارنولد شواردزنیگر، تام هنکز، لری کینگ دیدار کرد و درباره سرنوشت آنها حرف زد.
وقتی از کربلا ونجف در دست ایرانیان سخن گفت، کمترکسی باور می کرد، ولی اینروزهاجهان از این مسئله حرف میزنند.
سعید وکیلی آینده نگر که اینک به دلیل شناسایی او از سوی برجسته ترین چهره های جهان، چهره ای آشنا در سراسر جهان شده و رسانه های معروف ومعتبر با او گفتگو می کنند.

1537-7

سعید وکیلی در چند سال گذشته درباره دیگر کشورها هم آینده نگری هایی کرده که سبب شگفتی همه شده از جمله:
چند سال قبل با مراجعه به کنسول گری ترکیه در لوس آنجلس و اظهار اینکه برای ابراهیم تاتلیس خواننده ترک حادثه ای می بینم که به سرش آسیب بدی خواهد رسید به او اطلاع دهید مواظب باشد و 2 ماه بعد ابراهیم را در استانبول ترور کردند و ازناحیه سر به شدت آسیب دید که جهانیان از شبکه ها ملاحظه کردند.

1537-11

چند سال بعد دوباره آقای سعید وکیلی به محل کنسولگری ترکیه در لوس آنجلس می گوید که می خواهد با آقای اردوغان تماسی داشته باشد و به او کمک کند حادثه ای در راه است و ماه جولای. همه باید از دولت او برای استقرار پرچم و ملت ترکیه حمایت کنند. و خواهان ملاقات با سفیر یا داوداوغلو نخست وزیر می شود که به اردوغان اطلاع دهند. ایشان با خود کنسول حرف میزند و بعد به ترکیه می رود با روزنامه YENI ASIRدر ازمیر مصاحبه می کند و درست در روز کودتا که روز سیکرت سعید وکیلی است 15 جولای 24 تیر وروز تولد ایشان اتفاق رخ می دهد.

1537-10

1537-9

حتی همان شب پیش بینی می کند که اتفاق تمام می شود و فردا ملت پشت اردوغان و همه زیر پرچم ترکیه و یک قدرت خواهند ایستاد که دوباره دقیقا همان طور شد.
ساعت پیام واصل پیام سعید وکیلی در همان تاریخ در فیس بوک ایشان موجود است.
• سئوال خبرنگار امریکایی در محل هتل بورلی ویلشر لوس آنجلس در مورد هیلاری کلینتون در آخرین روزهای سال 2015 و جواب ایشان در فیس بوک موجود است که می گوید خانم هیلاری بهتر است به خانواده بپردازند و بگذارند خدمت گذاران دیگری به امریکا خدمت کنند.

ماجرای ترکیه

سعید وکیلی در 20 جون 2016 با نشریه معتبر ترکیه ینی عصیر Yeni Asir همه رویدادهای آینده این کشور را پیش بینی می کند بطور دقیق از کودتای 15 جولای می گوید که درست همزمان با تولدش است.
سعید وکیلی در گفتگو با نشریه ینی عصیر می گوید به ترکیه بسیار علاقه دارد، مردم خوب و ساده دل، آب و هوای خوب، سرزمین سرسبز و طبیعتی که پر از زیبایی و طراوت است.
هرچه تبلیغات منفی و بظاهر ویرانگر دشمنان ترکیه بیشتر شود، خداود بیشتر به این سرزمین برکت می بخشد چون خدواند نگهدار این سرزمین است، من خود در سفری به مکه با انسان بزرگواری از سرزمین ترکیه، بنام نجم الدین اربکان آشنا شدم وبا او درباره دنیای متافیزیک حرف زدم، انسانی که آنروزها نخست وزیر ترکیه بود و متاسفانه خیلی زود ازاین جهان رفت.
اینک ملت ترکیه باید قدر آقای اردوغان را بداند، که مدیریت سیاسی و اجتماعی بالایی دارد و دیدیم که ترکیه را از بزرگترین بحران و آشوب نجات داد، برای آقای احمد داود اوغلو احترام خاص قائل هستم، برای آقای کمال قلیچ دار اوغلو نیز موفقیت آرزو دارم.

در اروپا

سعید وکیلی آینده اروپا را نیز به نوع دیگری پیش بینی کرده است.
او خیلی صرح و روشن انتخاب مرکل را پیش بینی کرد. سپس از ورود پناهندگان و مشکلاتی که پیش خواهد آمد سخن گفت، از دردسرهایی که گروه های اسلامی در اروپا به وجود می آورند، از نفوذ اسلام گرایان افراطی، در اروپا، از شکاف در اتحادیه اروپا و پیش بینی جدا شدن انگلیس از اتحادیه و مخالفت در مورد پذیرش ترکیه.
از تنش های تازه میان اروپا و امریکا و روسیه، از انزوای روسیه در آینده، از گسترش جنگ خاورمیانه به دیگر کشورها از جمله سرزمین های ایران و لرزه های سیاسی تازه در عربستان سعودی وامارات متحده عربی و به میان آمدن اردن و بحرین به دامنه جنگ.

درباره امریکا

سعید وکیلی در اواخر سال 2015 در هتل بورلی ویلشر در گفتگو با خبرنگاران درباره هیلری کلینتون گفت من توصیه می کنم ایشان به زندگی خود بپردازد، از شوهرش که به امریکا بسیار خدمت کرد توجه و مراقبت کند و اجازه بدهد دیگر چهره های سیاسی به امریکا خدمت کنند.
همین حرفها دقیقا در فیس بوک سعید وکیلی در همان تاریخ ثبت شده است.
و دقیقا در 11سپتامبر 2016 در پارک ملیبو به خبرنگاران درحضور شاهدان، در حضور چند افسر پلیس گفت من صد در صد به پیروزی ریاست جمهوری دانالد ترامپ اطمینان دارم و بدون هیچ تردیدی ایشان انتخاب میشود که باز هم در سوشیال میدیا ثبت شد.
سعید وکیلی اینک می گوید: اگر مخالفان سنگ اندازی نکنند، چوب لای چرخ اقدامات دانالد ترامپ نگذارند به شما قول میدهم در دوره دوم انتخاب ریاست جمهوری حتی اگر بانوی خوش قلب و مهربان و دارای انرژی های ماورایی خانم میشل اوبامای عزیز هم روبروی آقای ترامپ قراربگیرد، بعضی مردم که امروز با او مخالف هستند، عاشق او خواهند شد و برای عملکردهایش با دل و جان به او رأی خواهند داد، همه شما خواهید دید.

1537-12