1545-2

1545-4

1545-5

جدیدترین آهنگهای داود بهبودی یکی از استثناهای موزیک ایرانی، اینروزها در دو آلبوم «دنیای عشق»World Of Love و «نازگل» به دوستدارانش تقدیم شده است که در آن 23 آهنگ و چندین موزیک ویدیو جای دارد.
داوود مى گوید براى نخستین بار در موزیک ایرانى، آهنگهاى دنیاى عشــق براى گیتار تنظیم شده است. اين آلبوم با 13 آهنگ، هدیه اى است به نسل جوان علاقمند موسیقى، همان نسل جوانى که در طى دو سه سال اخیر دايماً از من مى خواستند نت آهنگهایم را برایشان آماده کنم و تصاویر ویدیویى آنها را داشته باشند تا به شیوه نواختن گیتار من آشنا شوند.
من همیشه به نسل جوان توجه خاص داشته ام، از نسل جوان 36 سال پیش، که امروزه به میانسالی رسیده و باحال و پراحساس اند و نسل های جوانی که در این 3 دهه با من همراه بودند، با من در صحنه ها و زیر سقف سالن ها، کاباره ها، جشن ها همصدا شدند.
نسل جوانی که سبب شد من 6 سال تمام به روی آلبوم جدید دنیای عشق کار کنم و در این مدت با اساتیدی چون منوچهر چشم آذر، جهانبخش پازوکی و کاظم عالمی مشورت کردم از آنها بسیار پرسیدم و سرانجام با یک ساز آنهم گیتار، آنرا تنظیم کردم، کار آسانی نبود. باید همه خلاقیت خود را، ذوق و سلیقه و احساس خود را بکار می گرفتم، تا این تنظیم ها شبیه و یکنواخت نباشد و شنونده از آغاز تا پایان از آن لذت ببرد. تلاش من این بوده که این آلبوم در سراسر جهان به دست نسل جوان برسد، شاید من هم به سهم خودم بتوانم از بیراهه رفتن استعدادهای تازه جلوگیری کنم. گاه دلم می گیرد وقتی می بینم بیشتر آهنگسازان داخل، از آهنگهای استانبولی و عربی مایه می گیرند، کپی می کنند بعد هم بیشتر ترانه ها حالت التماس و لابه دارد، در بیشتر آنها حرکت و ریتم و هیجان دیده نمی شود. بعضی از همین جوانها از داخل با من تماس می گیرند، من ساعتها با آنها حرف میزنم، به آنها می گویم حیف از استعداد و ذوقی که صرف کپی کردن از آهنگهای مایه ترکی تولید ترکیه بشود.
من در آلبوم دنیای عشق 13 آهنگ مختلف و متفاوت خوانده ام، از آهنگهای شاد و مدرن و پرتحرک تا آثاری در مایه اصیل ایرانی، در دستگاه ماهور و زیباترین ریتم های «باسانوا».
این آهنگها با ذهنیات من از 13سالگی با آثاری از بزرگان موسیقی چون واروژان و اسداله ملک آمیخته است و همین سبب رنگارنگی این آلبوم شده است.

1545-6

1545-7

در مجموعه نازگل 10 آهنگ خاطره انگیز با 6موزیک ویدیو همراه است.
• خبر داریم که اخیرا در کاسپین 4 هفته سولداوت بودی، ولی چرا از کنسرت هایت خبری نیست؟
– من اصولا بیشتر کنسرت هایم در اروپا و خاورمیانه است ولی اخیرا در کاسپین ارواین، 4 هفته جمعه ها برنامه داشتم که هر بار با 500 نفر سولداوت شد. این 4 برنامه برای خودم هم تست خوبی بود، تا هم میزان توجه و علاقه مردم را ببینم و هم در اجرای برنامه هایم تجدیدنظر بکنم و تغییر سلیقه ها را هم شاهد باشم . من معتقدم برای اجرای یک کنسرت بزرگ، باید حرفی و پیامی برای گفتن داشته باشم، اگر قرار است گروه رقص و کر روی صحنه بیایند، اگر قرار است گروهی نوازنده کلاسیک و مدرن در صحنه باشند باید به راستی همه حرفه ای باشند و موسیقی که من می خوانم باید در حد آهنگهای پینک فلوید و سانتانا باشد.
داود بهبودی که تا امروز 12 آلبوم موفق به بازار داده است با آخرین آلبوم خود «دختربابا» از سوی شرکت ترانه، یک رکورد خوب برجای نهاده خود می گوید در طی 30 سال گذشته، بعضی از تلویزیون ها، دمار از روزگار ما در آوردند، بدون رویه و حساب وکتاب آهنگها و موزیک ویدیوها را پخش کردند و حتی اثر چند شبکه حرفه ای را هم از بین بردند.
این مجموعه یک حرکت تازه در موزیک ایرانی است، من بدون توجه به هزینه ها و بازدهی این مجموعه از همه وجودم، هنرم و توانایی ام بهره گرفتم و می دانم که پاسخ خوبی می گیرم.

کنسرت های تازه، کنسرت والنتاین
من در تدارک کنسرت های تازه ای هستم، از جمله در آخر هفته والنتاین روز عشق، در پورتلند روی صحنه میروم، با خود یک بغل آهنگهای عاشقانه دارم، کلی آهنگهای شاد برای پایکوبی عاشقان دارم. شب زیبایی است که بعد از سالها دوباره به شهری بر می گردم، که کلی از آن خاطره دارم و مردم بسیار مهربان و علاقمند به موسیقی در آن جای دارد.
برای تهیه آلبوم داود بهبودی می توانید از طریق :

iTunes, SpotiFy
Google Play Store

و تمامی فروشگاههای موزیک دیجیتال در سراسر دنیا آماده خرید و دانلود است.

Facebook.com/DavodBehboodi

1545-10

1545-9