1563-2

1563-3

1563-4

1563-5

1563-6

نمایش فیلم بی واچ Baywatch اینروزها دوباره نام دو فشن دیزاینر ایرانی در صحنه های بین المللی را سر زبان ها انداخته است، نام شهلا درریز و الکساندر درریز.
بسیاری از امریکائی ها، در مسیر رابرتسون بلوار نرسیده به ویلشیربلوار، همه روزه شاهدند که چهره های برجسته سینما، موزیک و تلویزیون، به یک مزون زیبا رفت و آمد دارند. همه با کنجکاوی می پرسند این چه مزونی است که سوپراستارها آنجا را خانه فشن خود می دانند که درواقع خانه شهلا درریز و الکساندر درریز است.
شهلا درریز اینروزها درکنارش الکساندر درریز، با فروتنی خاص، بدون هیاهو، طرح های زیبای خود را بر تن سوپراستارها می کنند، همه همسایه ها از دور می بینند که چهره های معروف سینما، به مجرد ورود به آغوش بروی ایندو فشن دیزاینر می گشایند، از شوق دیدن لباس هایشان، آنها را غرق بوسه می کنند. در طی هفته های اخیر به مناسبت افتتاحیه فیلم پرفروش و جنجالی Bay Watch، همه از شهلا و الکساندرحرف میزنند، ایندو لباس های زیبای طرح خود را بر تن سوپراستارها، تهیه کنندگان، کارگردانان معروف می کنند. بر تن «میشل برک و مایکل برک»

Michael Berk Creator- Writer –Producer Of The Baywatch Series
Michele Berk Executive Producer of The Baywatch

زوج معروف هالیوود و از پایه گذاران باسابقه Baywatch، که اینک در همه تیترهای خبری دیده میشوند بر تن پاملا اندرسون Pamela Anderson ستاره با سابقه سریال بی واچ، که به پوشیدن لباس های شهلا درریز و الکساندر بر خود می بالند.

بسیاری می دانند که شهلا درریز ترمه ها و پارچه های آنتیک قدیمی ایران را که به جرات به صد سال پیش شاید بیشتر تعلق داشته، غبار رویی کرده و با طرح های زیبای روز آمیخته و درواقع هنر شرق و غرب را به هم آمیخته است.
شهلا درریز و الکساندر درریز، اینک چند سال است که چه در جامعه هالیوودیها و چه در جمع شبکه های تلویزیونی مورد توجه و تحسین هستند، معروف ترین ستارگان درباره طرح هایشان حرف میزنند، معتبرترین نشریات درباره شان می نویسند.
در اصل اولین بار شهلا درریز بود که طرح های ایرانی را با اشعار رومی و حافظ و خیام آمیخت و آنها را بر تن سوپراستارها کرد و دیدیم که ناتالی کول خواننده معروف بین المللی با لباس های طرح رومی روی صحنه و کنسرت های بزرگ خاورمیانه، اروپا و امریکا رفت و تا آخرین روزهای زندگی خود از شهلا درریز و الکساندر درریز ستایش می کرد و آنها را آینده فشن جهان معرفی می کرد.

1563-7

نکته مهم در مورد این دو نسل فشن دیزاینر ایرانی در صحنه های جهانی، آمیختن فرهنگ و هنر و شعر ایرانی با دنیای مدرن و تثبیت آن بعنوان یک آمیخته هنری شرق وغرب است.
الکساندر درریز در مکتب مادر هنرمند خود چنان آموخته که ریشه های خود را در فرهنگ و هنر ایرانی حفظ کرده و 150 سال قدمت طراحی و فشن در خانواده خود را امروز به صورت مدرنی ارائه میدهد. شهلا درریز تفکر امروزی دارد با اندیشه های سنتی که همه نبوع خود را به الکساندر انتقال داده است، مانند طرحهای رومی که تلفیقی از شرق و غرب است و همچنین لباسهایی که امروزه بر تن ستارگان مختلف هالیوودی دیده میشود، افتخاری برای جامعه ایرانی است که دو طراح ایرانی با عشق به سرزمین خود، سر به فلک جهانی کشیده اند.

1563-8

1563-9

1563-11

1563-12

1563-13