1334-60

 

1334-52

1334-53

«جری خاچاطوریان» تهیه کننده نمایش جنجالی «یک رویای خصوصی» با هیجان و سرافرازی از این اثر کاملا متفاوت و بحث انگیز حرف میزند و می گوید برای من افتخاری است که تهیه کننده و سرمایه گذار چنین کار درخشانی باشم.
«یک رویای خصوصی» را Stage One Productions ارائه میدهد و جری می گوید من ویارانم در این کمپانی قبلا افتخار برگزاری شب بزرگداشت اسطوره سینمای ایران، بهروز وثوقی 1334-55را داشتیم و اینک حضور بهروز وثوقی، گلشیفته فراهانی 1334-54چهره بین المللی، سوسن فرخ نیا از نامداران تئاتر ایران و ایرج جنتی عطایی، نویسنده وکارگردان نمایش و رویداد بزرگ دیگری در صحنه هنر تاتر ایران رقم میزند.
جری می گوید اولین بار«بهروز وثوقی» بمن زنگ زد وگفت چون شما آن برنامه بزرگداشت را در نهایت حرفه ای و آبرومند برگزار کردی می خواهم یک نمایش کاملا استثنایی را هم تهیه کنی، من هیجان زده پرسیدم چه هنرمندانی در ان حضور خواهند داشت ؟ گفت نویسنده و کارگردان ایرج جنتی عطایی است، شما البته باید با گلشیفته  حرف بزنی، نظر موافق اورا بگیری.
من با گلشیفته فراهانی که به کار وهنرش اعتقاد دارم زنگ زدم، خیلی خوشحال بود که چنین گروهی دست اندرکار این نمایش هستند، کارجنتی عطایی را قبول داشت، بهروز وثوقی را بعنوان یک اسطوره پذیرفته بود. بعد هم گفت من کاملا آمادگی دارم. من بعد به جنتی عطایی 1334-58زنگ زدم، این شخصیت برجسته راهم سالهاست می شناسم، جنتی  راحت گفت ابتدا بگذار تو را بشناسم، ببینم چه سوابق و چه کارنامه ای داری، بعد تماس می گیرم. خوشبختانه نتیجه گفتگوی من با جنتی عطایی، هنرمندان، نتیجه مثبت به بار آورد. بعد از این گزینش ها، در لس آنجلس یک گردهمایی داشتیم که خوشبختانه مجله جوانان چون همیشه پیشتاز، در آن شب حضور داشت وگزارش هم چاپ شد تا برای نقش دیگر نمایش، به سراغ  سوسن فرخ نیا چهره باسابقه و هنرمند تاتر رفتیم، 1334-57که بلافاصله پذیرفت، ابتدا باید به این نکته اشاره کنم، که  قبلا از شهره آغداشلو دعوت به همکاری کردیم، ولی شهره گرفتار یکی دو سریال وفیلم بود و با وجود استقبال از این پیشنهاد،  بدلیل مشغله زیاد نتوانست بپذیرد.
در جریان این نمایش،  فرهاد ویل کیجی یک طراح برجسته ایرانی دراروپا، بصورت طراح صحنه نمایش و داریوش رضوانی بعنوان دستیار کارگردان با ایرج جنتی همکاری دارند.
همانطور 1334-56که در جریان هستید، اینک همه گروه نمایش در لندن، مشغول تمرین هستند دلیل انتخاب لندن، حضور ایرج جنتی  در انگلیس مشغله فراوان گلشیفته در اروپا بود که خوشبختانه با سفر بهروز وثوقی وسوسن فرخ نیا به لندن همه چیز حل شد.
یک تیم فیلمبرداری در لندن داریم که همه لحظات تمرینات نمایش را فیلمبرداری می کنند، تا بعدا بصورت یک فیلم مستند درآوریم. اولین اجرای ما در ماه فوریه برای صاحبنظران تئاتر، رسانه های گروهی وهنرمندان خواهد بود، اولین اجرای عمومی  نمایش در 3 مارچ در سانفرانسیسکو و 8 مارچ دراورنج کانتی و 9مارچ در لس آنجلس خواهد بود و بدنبال آن بعد از آخرین اجرا در ماه اپریل در لس آنجلس، تور امریکا و کانادا و سپس اروپا آغاز میشود. نکته جالب اینکه فرزین فرهادی 1334-59آهنگساز سرشناس، موزیک های نمایش را می سازد. چند آهنگ با اشعار ایرج جنتی عطایی که درجریان نمایش توسط گلشیفته فراهانی خوانده میشود.
در حال حاضر همه دست اندرکاران فرهنگی و هنری در سراسر امریکا،کانادا و اروپا آمادگی خود را برای اجراهای مختلف این نمایش اعلام کرده اند.