1361-20

1361-21

Farhang Foundation اعلام نمود که طراحی پرده آویزهای ششمین جشن سالانه خود را که در 23 مارچ 2014 در موزه هنر لوس انجلسLACMA  برگزار خواهد شد ، بین هنرمندان به مسابقه می گذارد و از طراحان ، نقاشان و گرافیست های علاقه مند ، دعوت می نماید ، طرح های خود را که برگرفته از ویژگی های نمادین نوروز ایرانی است، به بنیاد فرهنگ بفرستند.
امسال چهارمین سال است که بنیاد فرهنگ طراحی پرده آویزهای جشن سالانه نوروز را به مسابقه می گذارد. درسال 2012  طرح شیدا کوفیگر دانشجوی طراحی گرافیک ساکن شهر لانگ بیچ،  درسال  2011 طرح نوید قائم مقامی  هنرمند ساکن سان فرانسیسکو و در سال 2010 طرح نسرین بیرقدار از شهر ارواین به عنوان طرح های برگزیده انتخاب و زینت بخش بلوار های وست وود، ویلشر و ونچورا  شدند .
طرح برگزیده و هنرمند طراح آن در سامانه بنیاد فرهنگ و رسانه های گروهی ، معرفی و قدردانی خواهد شد و طرح در ماه مارچ بر پرده آویزهای نوروزی در خیابان های یاد شده لوس انجلس برای تبلیغ برنامه نوروزی بنیاد فرهنگ نقش خواهند بست.
 طراح برگزیده ، حق استفاده و دیگر حقوق پیوسته به طرح را به بنیاد فرهنگ واگذار خواهد کرد و برای چاپ نسخه ای را که با کیفیت بالا برای چاپ در اندازه بزرگ و ضروری تهیه شده در اختیار بنیاد فرهنگ خواهد گذارد. این طرح ها ، می باید، بیانگر جلوه هایی از آیین جشن نوروز و دیگر نماد های فرهنگ و تمدن ایرانی باشند.
آخرین زمان برای ارسال طرح ها 1 سپتامبر 2013 است و باید نام و نام خانوادگی و شماره تلفن  طراح را در خود داشته باشد و به نشانی  [email protected] فرستاده شود.
برای آگاهی بیشتر از شرایط مسابقه ، ودیدن نمونه های سال های پیشین ، از سامانه     www.Farhang.org/Nowruz دیدار نمایید.