1437-77

مارتیک در 31 ژانویه 
در سابان تیاتر

1437-80

 

مارتیک خواننده محبوب مردم، در 31 ژانویه 2015، برای اجرای یک کنسرت پراحساس، بروی صحنه سابان تیاتر لس آنجلس میرود.
مارتیک همزمان آلبوم جدیدی که 4 سال خاطره با خود دارد را به دوستداران خود هدیه میدهد.
سابان تیاتراینروزها در قلب بورلی هیلز جایگاه چهره های معروف امریکایی است و مسلما در کنسرت مارتیک نز دوستداران امریکایی اش هم خواهند آمد.

استرانز و فرح و مامک خادم
در Zipper Hall

1437-78

اردشیر فرح با همکار خود استرانز، همکاری جدیدی را با مامک خادم در صحنه Zipper Hall لس آنجلس خواهند داشت.
این برنامه ویژه را سوزان خاتمی چهره معروف رادیو تلویزیونی، تهیه و ارائه میدهد و در تاریخ یکشنبه 8 فوریه 2015 ساعت 5/7 شب در زیپرهال اجرا میشود، درباره این برنامه، در هفته های آینده بیشتر خواهیم نوشت.

Persian Pop Royalty, Kia
آهنگ جدید: نکنه ازم خسته شدی
از «کیا» از گروه سابق بویز

1437-79

«کیا» خواننده گروه سابق بویز، (کیا) Persian Pop Royalty, Kia فعالیت خود را ادامه میدهد.
از کیا همین هفته موزیک ویدیو آهنگ جدید «برایان وی» Brian Wayyو ترانه ای از پاکسیما بنام «نکنه ازم خسته شدی» از سایت «بیا تو دات کام» (Bia2.comو فیس بوک خودش پخش میشود.
این آهنگ تولیدی از کمپانی سنچری رکوردز به مدیریت مایک فرد است.

تولد دوباره فروغ فرخزاد بر روی صحنه رویس هال دانشگاه لس آنجلس

1437-81

به دعوت دانشگاه لس آنجلس و با حمایت “بنیاد فرهنگ” این شهر، سوسن دیهیم، آهنگساز، ووکالیست، بازیگر و رقص پرداز بین المللی ساکن لس آنجلس، از بدعت گزاران موسیقی تجربی درنیویورک، خواننده موسیقی متن فیلم برنده جایزه اسکار “آرگو” و یکی از نخستین همکاران شیرین نشاط، فیلمساز و عکاس معروف در تهیه فیلم های ویدیویی – هنری کوتاه، از جمله قطعه معروف “بی قرار”، تازه ترین اثر خود که مولتی میدیایی است برگرفته از اشعار و آثار شاعره نام آور ایران فروغ فرخزاد را باهمکاری ریچارد هاروویتز – آهنگساز آمریکایی برنده جایزه گلدن گلوب و شماری از هنرمندگان برجسته بین المللی، روز جمعه 23 ژانویه 2015 بر روی صحنه تالار باشکوه رویس هال می آورد.
این رویداد مهم هنری که برای نخستین بار نام فروغ فرخزاد را از طریق یک زن هنرمند ایرانی در سطح بین المللی مطرح می سازد، مجموعه ای است ازشعر، موسیقی و ترانه همراه با طراحی صحنه، حرکات موزون و نمایش فیلم، نور و رنگ با عنوانی سمبلیک برگرفته از فیلم مستندی ساخته فروغ فرخزاد بنام “خانه سیاه است”.
خانم دیهیم درباره کار تازه خود می گوید: “این اثر نمایشی و موزیکال درواقع سفری است به درون اشعار فروغ به صورتی که این اشعار را می شود هم از لحاظ تصویری و هم از لحاظ صوتی و دراماتیک واقعا حس کرد و به عنوان یک تماشاگر، با کمک موسیقی و تصویر بدرون محتوا و معنای شعر رفت. “
سوسن دیهیم بیش از دو دهه است که به همراه ریچارد هارویتز، آهنگساز آمریکایی و نوازنده برجسته فلوت به کاراجرای کنسرت های مختلف و ساختن موسیقی متن فیلم درسطح جهانی اشتغال دارد. کاری که بطور حرفه ای در دهه 90 میلادی با اجرای ووکال موسیقی متن فیلم هایی چون “آسمان سرپناه” اثر برناردو برتولوچی با همکاری ریچارد هارویتز و “آخرین وسوسه مسیح” ساخته مارتین اسکورسیزی با همکاری پیتر گابریل آغاز شد. او با “آلیور استون” هم همکاری های مستمری داشته و “جن کژمارک” آهنگساز اهل چک در فیلم “بی وفا” (با بازی ریچارد گیر و دایان لین) از صدای خانم دیهیم برای خواندن موزیک متن فیلم استفاده کرده است. درسال های اخیر علاوه برفیلم هایی چون “بادبادک ران” و “سنگسار ثریا میم”، سوسن دیهیم در اجرای موسیقی متن فیلم برنده اسکار “آرگو” ساخته الکساندر دسپلات هم مشارکت داشته است.
اجرای مولتی میدیایی درباره آثار و اشعار فروغ فرخزاد دریک مرکز هنرهای اجرایی بین المللی چون دانشگاه لس آنجلس به دو زبان فارسی و انگلیسی، فرصتی است تا نسل تازه ای ازجامعه ایرانی بتواند این شاعرپرآوازه را بهتر بشناسد ودرعین حال تماشاگران غیرایرانی هم بتوانند با توانایی ها و شایستگی های “زن ایرانی” ازطریق تماشای یک اثر هنری مستقل آشنا شوند.
برای دریافت اطلاعات بیشترو تهیه بلیت درباره این شو- نمایش مولتی میدیا و موزیکال می توانید به وبسایت های www.sussandeyhim.com/www.Farhangfoundation.org

حافظ ناظری کاندیدای
مرد سال 2014 در کردستان

1437-82

حافظ ناظری خواننده و آهنگساز سرشناس که با آلبوم ناگفته Untold هفته ها در صدر پرفروش ترین آلبوم های کمپانی سونی جای گرفت، این هفته در میان 7کاندیدای مرد سال 2014 Man Of The Yearدر کردستان The Kurdistan region برگزیده شد.
ایرانیان در سراسر جهان می توانند با مراجعه به آدرس زیر به این هنرمند بین المللی خود رأی بدهند و او را بعنوان مرد سال برگزینند.

In the link below there is a blue box on the left side and Hafez’s name is the very last name in there. One can click on the name and then confirm by clicking on the orange box below it.
Thank you all.
http://rudaw.net/PollResults.aspx?pageid=366&PollID=63
http://rudaw.net/sorani/kurdistan/1612201411

1437-83