1691-85

1691-86

شیرینی فروشی های بسیاری در لس آنجلس وجود دارد که هرکدام سلیقه خاص خود و شیرینی هایشان نیز طعم ویژه خود را دارد و مسلما نه تنها برای ایرانیان از هرقوم و نژاد و مذهبی دلپذیر است بلکه برای امریکایی ها هم دلنشین است.
اخیرا سه شعبه باقلوا فکتوری توجه همه ایرانیان و غیرایرانیان را جلب کرده است چون در آن همه سلیقه و طعم و چشائی ها را برآورده می کند.
نوریر هاراماندیان Norair Harmandian مدیر این کمپانی بزرگ می گوید ما با توجه به خواست و سلیقه مردم پیش می رویم، بسیاری دارای وسواس و سلیقه خاص هستند از جمله ایرانیان عزیز که برای هر نوع پذیرایی و مهمانی و عروسی و جشنی، مهم ترین اصل برایشان تهیه شیرینی است، آنهم باقلوا که بعنوان دسر خوشمزه بکار گرفته میشود.
نوریر می گوید من و پدرم ادیس
Addis Harmandian خواننده نامدار از سال 1999درست 20 سال پیش این بیزینس فامیلی را که از پدر بزرگم در سال 1930 بجا مانده بود دایر کردیم که به سه شعبه گلندل و انسینو، هالیوود رسید و بنا به سفارش پدر، از بهترین کیفیت جنس بهره بردیم.
همه تولیدات باقلوای ما در این سه شعبه در کارخانه مجهز ما تهیه و ارائه میشود و بقولی Custom Made است و حتی باقلواهای شوگرفری، بدون قند، نیز تهیه می کنیم و جالب اینکه بیشتر ایرانی ها، لبنانی ها، سوریه ای ها، یونانی ها، ارامنه استقبال دور از انتظاری از این باقلواها می کنند که ما به نقاط مختلف کالیفرنیای جنوبی: ولی، سانتامونیکا، اورنج کانتی، ونچورا کانتی، سانتاباربارا دلیوری می کنیم و در ضمن سفارشاتی از سراسرامریکا داریم، که از طریق ایمیل و وب سایت زیر امکان پذیر است:

[email protected]
Baklavafactory.com

درکنار باقلوهای معمولی وهمیشگی، ما بیش از 20 نوع باقلوا، فرایز، دونات، بهترین زولبیا بامیه با استایل ایرانی و لبنانی تهیه می کنیم که جالب اینکه مورد توجه جوانها و امریکایی هاست. همه محصولات ما بصورت عمده فروشی، برای رستورانها و هتل ها، که هر روز پخته میشود و آماده دلیوری است با اقبال روبروست.
نوعی شیرینی خاص سنتی استایل عربی در 10 نوع بنام Ashta داریم، که دارای طعم بخصوصی است و مرتب سفارش داده میدهند.
جالب اینکه ما شیرینی هایی به سبک اروپایی بسیار مدرن نیز تولید می کنیم که مشتریان خاص خود را دارند.
سه شعبه فعال ما در:

175 Ventura Blvd : انسینو
818-981-3800
1415 E. Colorado st :گلندل
818-548-7070
12909 Sherman way:نورت هالیوود
818-764-1011