1322-46

1397-62

1397-61

درطی چند دهه گذشته شاهد نمایش فیلم های بسیار و سریال های متعدد درباره حضرت مسیح بوده ایم، ولی بنظر می آید این بار فیلم Son of God حرفهای تازه ای برای نسل جوان امروزی دارد.
تهیه کننده های فیلم مارک برنت و روما داونی که هر دو درپشت سریال پرطرفدار هیستوری کانال قرار دارند، با ایده های کاملا متفاوتی این فیلم را تهیه کرده اند و دیدیم که فیلم با استقبال پرشور این نسل روبرو شده است و خود می گویند ما از زمان کودکی بسیاری فیلم در همین زمینه  با دم پایی برپا وسوار بر قاطر دیده ایم ولی ما بدنبال خلق کاراکترهای دیگری بودیم که واقعی تر باشند و شسته و رفته نباشند. این فیلم، درواقع قصه حضرت مسیح را از ابتدای تولد تا پرواز الهی اش بازگو می کند.
این فیلم در مراکش جلوی دوربین رفته وبازیگر معروف پرتغالی: دیه گومورگادو نقش مسیح را بازی می کند و هانززیمر برنده اسکار، موزیک متن فیلم را بامهارت ساخته و با قصه فیلم هماهنگی کامل دارد و درهمین تیم حرفه ای «لولا» اسپیشال افکت ها را انجام داده است.
خود روما داونی که در سریال تلویزیونی Touched By An Angele بازی کرده در این فیلم نقش مادر حضرت مسیح را بازی می کند و خود می گوید راضی کردن تماشاگر جوانی که Hobbit, Lord of Rings را دوست دارد، با چنین فیلمی آسان نبود. ولی خوشبختانه کلیساها و مدارس مسیحی، با پیش خرید بلیط ها و تشویق نوجوانان به دیدن فیلم، به فروش بالای آن کمک کردند.
طرح لباس های فیلم، صحنه آرایی ها، لوکیشن ها، همه ماهرانه انتخاب شده و بجرات بعد از فیلم مل گیبسون Passion Of The Christ این فیلم توجه نسل جوان و خانواده ها و حتی مردمی که مذهبی متفاوت دارند را برانگیخته است ضمن اینکه  فیلم از هیجان کافی و پیوستگی صحنه ها وبازیهای روان، حتی درحاشیه برخوردار است.

1397-63

این فیلم بیشتر تکیه بر مسابقات اتومبیلرانی در خیابانها دارد،که درواقع با جان انسانها بازی می شود و هیچگاه پایان خوشی نداشته است چراکه بجز دو سه نفری که با اینگونه مسابقات ظاهرا احساس قهرمانی می کنند، جان دهها نفر در مسیر این مسابقات غیرحرفه ای بخطر می افتد و بسیاری بیگناه جان می بازند.
تابی که نقش او را آرون پال بازی می کند، یک مکانیک جوان است که اتومبیل های محکم و ضد ضربه می سازد و خود آنها را به مسابقه می کشاند ضمن اینکه بهترین دوستش پیت (هریسون گیلبرتسن) درحال تست یک اتومبیل آماده شده، درون شعله های آتش می سوزد. آنها اتومبیل را برای مقابله با دینو (دومنیک کوپر) قهرمان مسابقات اتومبیلرانی آماده می کردند و حادثه نیز با طرح نقشه او صورت می گیرد بطوری که تابی به عنوان عامل مرگ دوستش محکوم می شود.

1397-64

ماجراهای هیجان انگیز فیلم از لحظه ای آغاز میشود که تابی تصمیم می گیرد از دینو، انتقام مرگ بهترین دوستش را بگیرد و در شناسایی جاده ها و مسیر این مسابقه مرگ آور، یک بروکر انگلیسی ، تابی را حمایت و هدایت می کند.
«آرون پال» که با بازی درخشان خود در سریال پرطرفدار Breaking Bad آمادگی هر نقشی را دارد گاه در لباس تابی نمی گنجد، چون سوابق ذهنی تماشاگران تلویزیونی، او را در این قالب زیاد نمی پسندند، ولی بهرحال فیلم بدلیل هیجانات وحوادث مختلف، به دل خیلی از نوجوانان و جوانان نشسته است، بخصوص که سری فیلم های Fast and Furious طرفداران بسیاری دارد و حادثه مرگ پال واکر نیز به این مسئله کمک کرده و فیلم Need To Speed را در لیست پرفروش ترین فیلم جای داده است.

1397-65