1473-60

انتشار کتاب نامه های شاملو به پسرش

1473-61

سرانجام نامه های پرنکته احمد شاملو به پسرش ساسان، بصورت کتابی درآمده و از سوی «نشر چشمه» در ایران وارد بازار کتاب شد.
نامه های شاملو به نام «امید آفتابی من!» در 96 صفحه به قیمت 8 هزار تومان (2 دلار و نیم) بفروش میرسد. در این کتاب شاملو به روابط خود با اطرافیان و نویسندگان، و ماجراهای سفرهایش پرداخته است.

دو چهره از سنتوری 2 کنار رفتند، دو چهره وارد شدند

1473-62

داریوش مهرجویی بعد از موفقیت فیلم «سنتوری» اینروزها درصدد ساخت دومین فیلم «سنتوری» است، که ابتدا قرار بود بهرام رادان و محسن چاوشی در آن بازی کنند، ولی چاوشی دستمزد بالایی پیشنهاد داد و خودبخود امکان پذیر نشد، بعد قرار شد یاسر بختیاری (یاس) با رادان همبازی شود و نقش خواننده پاپ را بعهده بگیرد، که هر دو کنار رفتند.
اینک مهرجویی با حامد بهداد و امین حیایی به توافق رسیده تا سنتوری 2 را جلوی دوربین ببرد و صحبت هایی هم با لیلا حاتمی شده است.

شهرام ناظری در شب بزرگداشت تولد پهلوان تختی خواند

1473-63

هفته قبل شهرام ناظری خواننده برجسته موسیقی کلاسیک، در مراسم ویژه زادروز جهان پهلوان تختی با همه احساس خود خواند، نکته جالب اینکه پوریا خادم 15 ساله پسر خادم رئیس فدراسیون کشتی ایران، با نواختن پیانو او را همراهی کرد.
این مراسم بمناسبت هشتاد و پنجمین سالگرد زادروز تختی برپا شده بود و بسیاری از قهرمانان کشتی ایران در آن حضور داشتند.

کنسرت محسن یگانه در بندر انزلی کنسل شد

1473-64

بدنبال یک سلسله کنسل شدن کنسرت ها، چه از سوی مقامات مسئول و مقامات نظامی و چه از سوی خود خوانندگان بدلایل مختلف، هفته قبل که قرار بود محسن یگانه در بندر انزلی (بندر پهلوی) بروی صحنه برود اعلام کرد این کنسرت کنسل شده، چون کنسرت گذار در مورد گروه ارکستر هماهنگی نداشته، سالن کنسرت را به محلی بسیار نامناسبی انتقال داده، که امکان اجرای برنامه نیست. بهمین جهت فروش بلیط های کنسرت نیز قانونی نیست.