1510-10

1510-13

مسئولان ماکـروسافـت تئاتر، لـوح زرین افتخـار را به گوگوش بعنوان رکورد شکن کنسـرت ها تقدیـم کردند

بیش 7 هزار ایرانی، که به دیدار چهره همیشه ماندگار موزیک مدرن ایران «گوگوش» در سالن بین المللی مکروسافت تیاتر لوس آنجلس رفته بودند و با لباس های شیک و آرایش زیبا و رفتاری پسندیده، چشم غیر ایرانیان را خیره کرده بودند، در همان لحظه ورود به سالن با دیدن تابلوی بزرگ همه بلیط ها فروش رفته، Sold out To Night با غرور خاصی به هم تبریک می گفتند و به خواننده ای که با زندگی همه ایرانیان از همه سنین عجیبن شده می نازیدند.
با اینکه بدلیل کنترل کیف خانم ها از جهت امنیتی، مردم نیم ساعت دیرتر به درون سالن رسیدند، ولی هنوز همه جا بجا نشده بودند با کف زدن های مردم و بی تابی مهرآمیزشان، ارکستر در صحنه ظاهر شد و خیلی زود صدای جادویی گوگوش در سالن پیچید و در اسکرین ها درخشید.
گوگوش درحالی در صحنه جای گرفت، که همه سالن هورا می کشیدند و اولین آهنگ را با او می خواندند و لباس زیبا و آرایش جدیدش مورد کنجکاوی خانم ها بود و با همان اولین آهنگ امواج رنگارنگ مردم، سالن را می لرزاند.
آسان نیست که انرژی پایان ناپذیر گوگوش را هنگام اجرای هر آهنگی توصیف کنیم، چون این گوگوش نبود، یک خواننده تازه نفس و خستگی ناپذیر بود، که چند دهه تجربه در کوله بار خود دارد.
هر حرکت گوگوش در شب ماکروسافت تیاتر، تنظیم شده، حساب شده و دقیق و حرفه ای بود، حتی یک اشتباه در کارش دیده نمیشد، وقتی ما می گوئیم مردم تنوع و تازگی، هیجان و شور می طلبند، وقتی می گوئیم مردم از یکنواختی ها، از اجراهای خشک و بیحال، از گریه و مویه و روضه خوانی خسته شده اند، باور کنید.
در آن جمعیت 7 هزار نفره که به سالن آمده بودند و با سربلندی جاودانه موزیک ایران را با سوپراستارهای جهانی مقایسه می کردند و بسیاری به چشم دیدند که خیلی از مسئولان سالن، خیلی از تهیه کنندگان موسیقی امریکایی، خیلی از مدیران برنامه خوانندگان جهانی با شگفتی در گوشه وکنار، از بالا و پائین به اعجاز خواننده ایرانی ایستاده و مات شده بودند، آنها که اخبار ضد ایرانی را شنیده و باور کرده بودند، آن شب از آن همه ایرانی مدرن، تحصیلکرده، خواننده توانا و قدرتمندی چون گوگوش، حیران و شرمنده برجای مانده بودند، آنها که همیشه ایرانی را اصیل و ارزشمند و صاحب بالاترین مقام ها درامریکا را می شناسند، آن شب به دوستان ایرانی خود تبریک می گفتند.

لوح زرین برای گوگوش
برنامه کنسرت فراموش نشدنی 14 می، رکورد همه کنسرت های قبلی گوگوش را هم شکست و مسئولان مایکروسافت تیاتر، لوحه زرین افتخار را به گوگوش تقدیم کردند و او را بخاطر دومین Sold Out در این سالن ستودند و حتی او را با رکورد تازه، بالاتر از بیانسه و لیدی گاگا در این سالن خواندند و برای دومین بار تابلوی گوگوش و لوحه زرین او زینت بخش مایکروسافت تیاتر شد و گوگوش افتخار بزرگ دیگری برای موزیک ایرانی به ارمغان آورد. در این لوح امده که این لوح به گوگوش به دلیل اینکه دومین بار است در این سالن رکورد فروش را می شکند تقدیم می شود.
گرچه گوگوش تا امروز دهها لوح افتخار از سران کشورها از جمله از نخست وزیر کانادا (اونتاریو) کاتلین وین توسط دکتر رضا مریدی وزیر آموزش اونتاریو دریافت کرد.

1510-12

برنامه های متنوع و پرهیجان
همه برنامه های گوگوش در این کنسرت متنوع و پر هیجان بود، رقص جالب او با یک رقصنده معروف و اجرای آهنگهایی به زبان انگلیسی و اسپانیولی و اجرای دو آهنگ به زبان ارمنی و ترکی که با آرزوی پیوند دوستی وصلح میان این دو ملت از سوی گوگوش همراه بود و دیدیم که وقتی حرف از ارامنه زد، 3 هزارنفر بپا خاستند.
شوخی ها و طنزهای گوگوش که همیشه حساب شده و با احترام است، همه را به خنده واداشته بود.

1510-14

1510-15

1510-16

1510-17

1510-18

1510-19

و در هر بخشی با گروهی شوخی میکرد. از جمله اشاره ای داشت به تصویر مشترک خود با فریدون فرح اندوز که در خیلی از سایت ها و فیس بوک ها به عنوان آخرین شوهر او عنوان شده و گوگوش به شوخی گفت آخرین شوهرم در اینجا حضور دارد.
در این شب پرشکوه گوگوش 12 آهنگ شماعی زاده را اجرا کرد و درواقع یک آشتی صمیمانه این دو هنرمند بود درحالیکه بسیاری از هنرمندان در سالن حضور داشتند و گوگوش از آنها نام برد و سپاسگزاری کرد، در موقعیتی از رسانه ها تشکر کرد و یک سپاس ویژه و جانانه از مجله جوانان داشت و اینکه جوانان همیشه پشتیبان او و همه هنرمندان بوده است.
در طی برنامه گوگوش لحظه ای آرام و قرار نداشت، آن همه حرکت و شور و رقص و پایکوبی شگفتی همه را برانگیخته بود و خود می گفت همه اینها از شما مردم می آید، شما نفس من و انرژی من، زندگی من هستید و مردم بارها برای ادای احترام و عشق خود به جاودانه موزیک بپا خاستند و هربار که گوگوش آهنگهای خاطره انگیزش را خواند، با او همصدا شدند.
شب 14 ماه می، و اجرای فوق العاده گوگوش هرگز فراموش نمی شود به گفته یکی از تهیه کنندگان موسیقی امریکایی گوگوش نه تنها به تاریح موسیقی ایران پیوسته بلکه به تاریخ موسیقی امریکا هم پیوسته است او خواننده مهاجری است که رکورد سوپراستارهای امریکایی را شکسته است.
گوگوش بعد از اجرای آهنگ خدا را شکر، درحالی صحنه را ترک می گفت که هنوز پر از انرژی بود، هنوز می رقصید، هنوز بوسه هایش را برای مردم خوب و با صفای آن شب می فرستاد.

1510-20

گوگوش به روایت مسئولان کنسرت ها، رکورد لیدی گاگا و بیانسه را هم شکست

بابک امینی، یک استثناء در موزیک
باید بپذیریم که بابک امینی، آهنگساز و نوازنده و رهبر ارکستر، یک چهره استثنایی در موزیک ایران است. او در تمام 16 سال گذشته چه بخاطر آهنگهایی که برای گوگوش ساخته، چه رهبری ارکسترهای بزرگ و چه حضور در کنسرت های باشکوه اخیرگوگوش نشان داده که در کارش با همه جوانی استاد است .
در شب ماکروسافت، بابک امینی چنان ارکستر را رهبری کرد، چنان نوئاخت و چنان هماهنگی بوجود آورد که حتی یک نقص کوچک در این برنامه دیده نشد.
بابک با کنسرت 14 می، باب تازه ای در کار خود و نقطه درخشانی در کارنامه هنری خود گشود.

مدیریت کامل و قابل تحسین
همانطور که گوگوش در صحنه از «ندا کرمانی» جنرال منیجر خود با مهر و سپاس حرف زد و کار او را بی نقص که کامل و قابل تحسین توصیف کرد، که براستی چنین بود، ندا کرمانی در طی سالهای گذشته بسیار کوشیده، جانانه، دلسوزانه، عاشقانه و مسئولانه دویده، تا کنسرت های گوگوش در سراسر جهان زیبا و بدون نقص باشد و الحق با برگزاری این کنسرت، نهایت توانایی و مسئولیت و قدرت کار خود را به نمایش گذاشت، در حالیکه از ماه جولای 2015 با همفکری و هدایت گوگوش تدارک این کنسرت را دیده بود و در کار کنسرت کمتر کسی این همه وقت، فکر و دقت و ابتکار بکار می گیرد.
خسته نباشید خانم کرمانی که گل کاشتید!

1510-22

1510-23