1559-88

ازدواج کتی و جیمی در راه است

1559-89

• شایع است رابطه عاشقانه و پنهانی کتی هولمز و جیمی فاکس، اینروزها به مرحله تازه ای نزدیک شده که به گفته بعضی اطرافیان یک ازدواج جنجالی در راه است.
ایندو در 2013 یکدیگر را ملاقات کردند و کلی گرم وصمیمی با هم گفتگو داشتند آنروزها کتی هنوز همسر تام کروز بود ولی بعد از چند ماه ناگهان از تام جدا شد و یکسال بعد دوستان نزدیک از رابطه کتی و جیمی گفتند درحالیکه هر دو می کوشیدند این رابطه را بعنوان دوستی ساده تلقی کنند ولی بعضی ها آنها را در حال بوسه هم دیده بودند و حالا هر دو آماده میشوند تا در زندگی خود تحولی بزرگ پدید آورند، جیمی برای نخستین بار و کتی برای دومین بار تن به ازدواج بدهند.

«جولیـا  رابـرتـز» برای پنجمین بار به عنوان زیباترین زن جهان معرفی شـد

1559-90

مجله معتبر پیپل، هفته قبل، برای پنجمین بار جولیا رابرتز را به عنوان زیباترین زن جهان معرفی نمود، که به روایت خیلی ها عنوان زیباترین زن هالیوود است.
جولیا در سال های 1991، 2000، 2005 و 2010 نیز این مقام را به دست آورد که البته همه ساله 50 زن زیبای دیگر هم در ردیف های بعدی جای دارند.

جدایی بی سروصدای
جنیفرگارنر و بن افلک بدون وکیل

1559-91

اینروزها در هالیوود بحث برسراین است که می توان بدون سروصدا و خرج چند میلیونی، از هم جدا شد و بدون حضور وکیل، به توافق های اصولی رسید.
درواقع جنیفرگارنر همه مراحل طلاق را طی کرده بود ولی آنقدر صبر کرد تا بن از کلینیک ترک اعتیاد بیرون بیاید و بعد هر دو طی جلسه ای به توافق رسیدند، که 100 میلیون ثروت خود را تقسیم کنند، هر دو سرپرستی بچه ها را داشته باشند و بدون هیچ مشکلی بدون وکیل به دادگاه بروند و در عوض هزینه چند میلیونی وکلای خود را در حساب پس انداز آینده فرزندان خود واریز کنند و بخشی را هم به زنان بی سرپرست اختصاص دهند. در ضمن بن همچنان در گست هاوس خانه مشترک شان زندگی کند.

1559-92