1598-24

آهنگ و ویدیوی تازه لیلا فروهر
بنام «بارون» آماده پخش شد

1598-26

کمپانی کلتکس موزیک که تاکنون بیش از 15 آلبوم را با لیلا فروهر همکاری و ارائه داده و آرشیو بزرگی از کارهای این هنرمند را دارد، دوباره با آهنگ «بارون» با شعر و آهنگ زیبای امین بامشاد و تنظیم متفاوت و شنیدنی اندی جی با صدای لیلا فروهر همکاری را از سر گرفته و سه شنبه 23 ژانویه آهنگ و پنجشنبه اول فوریه موزیک ویدیوی این کار توسط App و وبسایت کلتکس موزیک برای اولین بار در سراسر جهان پخش خواهد شد.
طبق روال معمول لیلا فروهر در انتخاب شعر و آهنگ و تنظیم وسواس خاصی دارد و هربار سعی می کند با سبکی متفاوت تر از کارهای قبلی و با موضوعی تازه، برنامه ریزی دقیق و کارگردانی خوب و پروداکشن بهتر و آرایش جدید و طراحی های متفاوت و استفاده از بازیگران ایرانی، موزیک ویدیو را دیدنی تر ارائه دهد و به همین دلیل طرفداران لیلا بی صبرانه آماده دیدن و شنیدن کار تازه او هستند که طبق معمول سریعا مورد توجه همگان قرار می گیرد و بر سر زبانها می افتد. لیلا فروهر همیشه در این ایام تا نوروز کارهای جدید ارائه می دهد و با دستی پر به دیدن دوستدارانش در سراسر جهان می رود و نوروز را با آنها جشن می گیرد.
موزیک ویدیو «بارون» به کارگردانی سیروس کردونی، هنرمند با استعداد و محبوب و پروداکشن حرفه ای توسط کمپانی کلتکس موزیک تهیه شده که در اول فوریه انحصارا از طریق APP و وبسایت کلتکس موزیک و همینطور شبکه هایی که با کمپانی کلتکس موزیک همکاری دارند مانند: «من و تو»، جم تی وی، PMC، طپش، ITN، امید ایران و Merci TV، همزمان در سراسر جهان پخش خواهد شد. ضمنا مصاحبه اختصاصی لیلا فروهر از طریق کمپانی نیز تهیه شده و شما می توانید با دانلود کردن APP کلتکس موزیک تمام کارهای تازه هنرمندان و آهنگهای خاطره انگیز بهترین های موسیقی را تهیه و تماشا نمایید.

گوش به زنگ باشید
چهلمین سالگرد کاباره تهران در راه است

1598-25

گروهی از دست اندرکاران هنری و جمعی از خوانندگان صاحب نام، در تدارک برگزاری چهلمین سالگرد فعالیت کاباره تهران، در اصل تهران کوچک هستند.
احمد مسعود بیش از40 سال است که این پایگاه اینترتیمنت و خاطره ساز را بنیان گذاشته که از همان آغاز پایگاه تازه پرواز خوانندگان معروف و با سابقه شد، آنها که وطن خود را پشت سر گذاشتند و به سرزمین های تازه آمدند و احمد مسعود بدون آشنایی قبلی با اغلب آنها، آغوش برویشان گشود و به آنها خبر داد که یک پایگاه مطمئن برایشان ساخته و می توانند از صحنه تهران کوچک دوباره آوازهای خاطره انگیز خود را سر دهند و خیال شان راحت باشد که این پایگاه استوار وهمیشگی است.
الحق خوانندگان در درجات و مرتبه های مختلف و متفاوت، از کاباره تهران، دوباره آغاز کردند و احمد مسعود از همان اولین روزها و ماههای غربت، شانه به شانه آنها آمد، با آنها هم خانه وهم سفره وهمراه شد.
احمد مسعود به جرات در این سالها، از همه سرمایه های اندوخته خود مایه گذاشت، هرچه داشت به پای کاباره تهران ریخت، تا این پایگاه محکم بماند و دیدیم که کاباره تهران، به خانه خاطره های ایرانیان مبدل شد و سه نسل در زیر سقف آن طی 40 سال گردآمدند، تولد، نامزدی، ازدواج، سالگرد ازدواج و بسیاری از رویدادهای زندگی خود را برگزار نمودند و در آلبوم همه ایرانیان مقیم خارج، اقلا دهها عکس و فیلم این لحظات ثبت و ضبط شده است.
اینروزها هنرمندان سرشناس و محبوبی که پرواز دوباره خود را از همان سالهای دور از کاباره تهران آغاز کردند. اینک دست به دست هم داده اند تا چهلمین سالگرد کاباره تهران، با 40 سال زحمت و تلاش شبانه روزی ، یک انسان مهربان وفداکار و فروتن و رفیق واقعی خود را جشن بگیرند وهمانگونه که احمد مسعود پشت شان در 40 سال گذشته ایستاد اینک پشت اوبایستند.
درباره جزئیات این برنامه فراموش نشدنی، در هفته های آینده بیشترخواهیم نوشت.