1633-59

خطر پشت در شوی وندی ویلیامز

1633-60

• شایع است از مرز گذشتن وندی ویلیامز در مورد انتقاد و کوبیدن چهره های معروف، به گفته صاحبنظران شوی او را در لبه تیغ تعطیلی می کشد.
وندی در طی یکسال ونیم گذشته، بعد از غش کردن درحین اجرای برنامه و بستری شدن، ناگهان ترمز بریده و با هرکسی کوچکترین برخوردی دارد، او و اطرافیانش را از دم تیغ می گذراند. اخیرا چند شکایت علیه او به شبکه سرازیر شده و چند وکیل با تجربه درحال بررسی برنامه های او و تدارک یک سوی بزرگ هستند.
از جمله شلاق زدن های وندی، هفته قبل بود که یونس بنجیما دوست پسر کورتنی کارداشیان را نوعی تکه و پاره کرد و گفت یک سیکیوریتی گارد در فستیوال وقتی می بیند یونس با کورتنی به توالت زنانه میروند اعتراض می کند و یونس ناگهان به او حمله برده و او را مجروح می کند و این نشانه کوته فکری و کم دانشی و خارج بودن از استاندارد یک هنرمند است.

جنگ برد پیت و انجلینا ادامه دارد

1633-61

• شایع است درست دو سال تمام، برابر با زمان ازدواج رسمی بردپیت و انجلیناجولی، ایندو درحال جنگ قانونی برای سرپرستی بچه های خود هستند.
انجلینا با هزینه سنگینی که به وکلای خود می پردازد، تلاش می کند سرپرستی کامل بچه ها را بگیرد و فقط در هفته ساعاتی را برای دیدار آنها با برد بگذارد ضمن اینکه حتی قاضی نظر داده که پدر هم حقی دارد و دورماندن بچه ها از پدر هم برای آنها سرگشتگی می آورد.
نزدیکان ایندو میگویند آنها میلیونها دلار خرج کرده اند که این جنگ را به نقطه دلخواه خود برسانند و در این میان بچه ها بهرصورت با رسانه ها و سوشیال میدیا در تماس هستند، از این جنگ رنج می برند.

مادر دمی لوواتو: دخترم را «اوپیود» تا پای مرگ برد

1633-62

• شایع است هنوز بعد از حدود 3ماه، دمی لوواتو خواننده جوان و پرطرفدار بحال عادی برنگشته است.
دمی که در ماه جولای بدنبال افراط در مصرف مواد بخصوص اوپیود در بیهوشی کامل به بیمارستان انتقال یافت درواقع تا پای مرگ رفت و تا 4 روز پزشکان هیچ امیدی به بازگشت او نداشتند. اخیرا مادر دمی در مصاحبه ای گفت من به همه پدر و مادرها هشدار میدهم که در مورد مواد مخدر بخصوص اوپیود مراقب باشند دخترم تا پای مرگ رفت و فقط معجزه و دعای خیر مردم او را نجات داد.

جوی الوین دوست ندارد رابطه اش
با تیلرسویفت جنجالی باشد

1633-63

• شایع است جوی الوین برای حفظ رابطه عاشقانه خود با تیلر سویفت همچنان می کوشد تا آنرا دور از دسترس خبرهای روز قراردهد.
می گویند جوی ماهها قبل از رو شدن رابطه اش با تیلر، با او به سفر رفته بود، در کنسرت هایش، بطور ناشناس با کلاه و شال گردن وعینک گوشه ای پنهان به تماشا ایستاد و حالا که دیگر همه چیز رو شده همچنان در خصوص نگهداشتن این رابطه می کوشد درحالیکه خود تیلر اصرار به جنجال و هیاهوی خبری دارد. و به گفته اطرافیان اگر بعد از دو سال هنوز هیچ نشانه ای از اختلاف میان شان وجود ندارد تنها مدیون جوی است که خلوت شان را بیشتر دوست دارد و اگر بزودی جدایی پیش آمد، زیر سر تیلر است که اهل جنجال است.

متیو پری تحت عمل جراحی حساسی قرار گرفت

1633-64

متیوپری بازیگر سابق سریال فرندز Friends، بعد از یک عمل حساس 8 ساعته و بستری بودن در بیمارستان، سرانجام این هفته به خانه بازگشت.
«متیوپری» 49 ساله دچار نوعی بیماری خطرناک شده و حتی یک سوراخ در معده اش بوجود آمده بود و با درد شدید و شرایط اضطراری به بیمارستان انتقال یافته و بعد از یک جراحی بسیار حساس، عاقبت به خانه آمد تا دوره نقاهت خود را بگذراند و نزدیکان او میگویند از خطر بزرگی جان سالم بدر برد.

جستین بیبر و هیلی بالدوین بی سروصدا ازدواج کردند

1633-65

جسیتن 24 ساله و هیلی مدل 21 ساله، 13 سپتامبر بدون سروصدا وارد دادگاه نیویورک شدند و لحظاتی بعد بعنوان زن و شوهر بیرون آمدند و به خیلی از چهره های معروف از جمله کارداشیان ها، یک دهن کجی کردند که می توان ازدواج کرد بدون اینکه دهها میلیون دلار بریزو بپاش کرد. ایندو حتی قرارداد انحصاری بودن ثروت را امضا نکردند.
ایندو قرار است یک مراسم مذهبی هم برای این وصلت در کلیسای مورد علاقه جستین برپا دارند. جستین میگوید روزهای یاغی گری او تمام شده و او می خواهد اینک بهترین شوهر دنیا باشد.