1693-70

عشق تازه بردپیت

1693-73

• شایع است سرانجام بردپیت عشق تازه ای یافت و با او درمحافل ظاهر شد عشق تازه بردپیت 55 ساله، یک ستاره تلویزیونی بنام الیاشاکات 30ساله است.
ایندو در یک رستوران، کنار هم شام خوردند، در یک گالری نقاشی یک ساعت با هم گپ و گفتگو داشتند و ابتدا عکاسان «الیا» را شناسایی نکردند ولی بعد مشخص شد که الیا ستاره Arrested Development است.
اطرافیان می گویند ایندو در یک گالری در 7 ماه سپتامبر با هم آشنا شدند.

سوفیالورن در85 سالگی در فیلم The Life Ahead

1693-71

سوفیالورن که هنوز در85 سالگی زیباست و پرانرژی، در آخرین فیلم خود«زندگی درپیش است» به کارگردانی پسرش ادواردو دوپونتی بازی کرده، نقش یک بازمانده قتل عام یهودیان درآلمان، که نقشی پراحساس است و می گوید تا 90 سالگی درفیلم ها بازی خواهم کرد.
سوفیا از شوهرش کارلو پونتی کارگردان معروف که بعد از 50 سال زندگی مشترک در سال 2007 درگذشت دو پسر کارگردان دارد و 4 نوه که همه زندگیش در آنها خلاصه شده است.
سوفیا سالهاست در ژنو زندگی می کند و آن فضا را دوست دارد و بقول خودش با ورزش و تغذیه سالم دور از هر نوع آلودگی به سیگار ومشروب زندگی را می گذراند.

سریال محبوب Friends
دوباره جلوی دوربین میرود

1693-72

بعد از 25 سال، سریال پرطرفدار دوستان Friends دوباره با همان بازیگران جلوی دوربین میرود. این گروه 6 نفره که از سال 1994تا 2004در این سریال شرکت داشتند و آنرا تا بالاترین درجه محبوبیت پیش بردند، حالا دوباره این سریال جلوی دوربین میرود با این تفاوت همگی چهره های تازه ای دارند و مسلما نقش هایشان نیز متفاوت خواهد بود.
این گروه درطی 25 سال فعالیت های خود را ادامه دادند. جنیفرانیستن 50 ساله فعال تر، پرکارتر بود، کورتنی کاکس 55 ساله و لیزا کودرو 56 ساله در چند سریال ظاهر شدند، مت لی بلانک 52 ساله در دو سریال حضور داشت، دیوید شویمر در چند فیلم و سریال شرکت کرد. متیو پری 50 ساله نیز در چند فیلم حضور داشت و پدر یک فرزند 8 ساله است، لیزا متاهل و یک پسر 21 ساله دارد مت دختر 15 ساله و مجرد و درسریال Man With A Plan بازی می کند، کورتنی مجرد با دختری 15ساله.