1344-64

شانزدهم مارچ سال جاری میلادی موزه هنرهای معاصر لس آنجلس LACMA میزبان مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان دوره جدید فستیوال فیلم کوتاه بنیاد فرهنگ است.
فستیوال فیلم کوتاه بنیاد فرهنگ که امسال پنجمین دوره پیاپی برگزاری خود را سپری میکند به همت بنیاد فرهنگ در لس آنجلس سپری میکند یکی از مهمترین رویدادهای سینمایی جامعه ایرانیان مقیم آمریکا است که با استفاده از رای و نظر متخصصان و داوران با سابقه در زمینه سینما و فیلم کوتاه توانسته است در دوره های قبل خود استعدادهای ممتازی را به جامعه هنری بین المللی از ایرانیان معرفی کند.
مراسم معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز پنجمین دوره این فستیوال سینمایی امسال در قالب بخشی از برنامه دو روزه بنیاد فرهنگ برای نوروز 1392 در محل موزه هنرهای معاصر لس آنجلس LACMA برگزار خواهد شد. در این مراسم ضمن اعلام اسامی برندگان دوره پنجم فستیوال فیلم کوتاه بنیاد فرهنگ و اهدای جوایز ضیافتی به مناسبت نوروز تدارک دیده شده است که شرکت عموم در آن با خرید بلیط آزاد است.
 لازم به توضیح است که این مراسم با پخش فیلمهای برگزیده، اهدای لوح یادبود و جوایز و سپس میهمانی رسمی با حضور چهره های هنری جامعه ایرانی در لس آنجلس در محل موزه LACMA برگزار خواهد شد. بنیاد فرهنگ که برگزار کننده این مراسم است ساعت آغاز آن را 6 بعد از ظهر روز 16 مارچ 2013 اعلام کرده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در برنامه میتوانید از سایت
www.farhang.org دیدن نمایید.

1344-63