1350-84

1350-73

دخترک کوچولوی مایکل جکسون، اینروزها قد کشیده، زیبا و خوش اندام شده، گیتار می نوازد و در عین حال عشق را تجربه می کند. پریس جکسون می گوید می خواهم روزی یک بازیگر سینما بشوم، می خواهم روی صحنه بنوازم و بخوانم ولی قبل از اینها می خواهم به دانشکده پزشکی بروم، تخصص جراحی قلب را بگیرم و به کمک مردمی بروم که چون پدرم ناراحتی قلبی دارند.
پریس که به ارثیه یک میلیاردی پدرش تکیه دارد، می گوید من یک آدم معمولی هستم واصلا احساس دختر مایکل جکسون بودن را ندارم، ولی همیشه عاشق پدرم بودم که مردی مهربان و خوش قلب بود.
پریس که در منطقه کلباسس لس آنجلس باتفاق مادر بزرگ خود و برادرش بلنکت 11ساله و پرنس مایکل 16 ساله زندگی می کند عاشق موزیک سالهای 80 است می گوید دلم میخواهد «نورلند» را برای بچه ها بازسازی کنم و اخیرا با مادرم «دبی روی» رفت وآمد آغاز کردم و احساس خوبی دارم.

1350-74

1350-75

«راشل» همسر و تنها 1350-76عشق جکی رابینسون، قهرمان افسانه ای بیسبال امریکا،که اینروزها فیلم زندگیش «42» روی اکران است از ماجراهای ناگفته زندگی مشترک خود می گوید.
«راشل» که اینک 92 ساله است می گوید من دانشجوی یوسی ال ای بودم که به توصیه دوستانم با جکی دیدار کردم و خیلی زود شیفته مهربانی، فروتنی و خلوص و در ضمن شجاعت و استواری اش شدم و رابطه عاشقانه ما 5 سال طول کشید تا در سال 1946 با هم ازدواج کردیم وصاحب سه فرزند، یک دختر و دو پسر شدیم.
ما اصرار داشتیم بچه ها زیر چتر پدر پیش بروند،ولی متاسفانه اشتباه بود، چون پسر بزرگم جکی جونیور،دچار افسردگی وانزوا وسرانجام اعتیاد شد و سرانجام در سن 24 سالگی در سال 1971 بدلیل افراط در اعتیاد جان از کف داد، این حادثه چنان ضربه ای بر جکی زد که درست 16ماه بعد، جکی براثر سکته قلبی جان سپرد و من بعد از یک دوره غم انگیز، با استواری به مبارزه ای که جکی برای برابری رنگها ونژادها آغاز کرده بود، ادامه دادم.

1350-77

1350-78

هنوز جسیکا سیمپسون 31 ساله، با نامزد خود اریک جانسون ازدواج نکرده ولی دومین فرزند خود را حامله است و بهمین جهت در هتل بل ایر لس آنجلس، یک بیبی شاور پر هزینه با حضور دوستان وفامیل و چند ستاره معروف برپا داشت .
جسیکا که دخترش 11 ماهه است، اینک در انتظار تولد یک پسر است و دوستان و فامیل بیش از صدو بیست لباس پسرانه برای او هدیه آوردند.
جسیکا درواقع در میانه قرارداد با یک کمپانی جهت کم کردن وزن در سریع ترین زمان بودکه متوجه شد دوباره حامله است و البته دوستان می گویند در آستانه تولد پسرش، قرار است با اریک  رسما ازدواج کند، بشرط اینکه گوش شیطان کر باشد، چرا که جسیکا در طی 6 سال گذشته 4 بار نامزد شده و به مناسبت هایی بهم خورده است.

1350-79

1350-80

خانواده ازبورن، بدلیل اعتیاد پیاپی آزی، سرطان روده شارون، بیماری ناگهانی غش دخترشان کلی و سرطان پیشرفته پسرشان جک، با فاجعه و از هم پاشیدگی روبروشده است.
آزی از بورن 64 ساله ناگهان اعلام کرد قصد جدایی از همسرش شارون 60 ساله را دارد، و خود به  یک خانه اجاره ای و شارون به هتل رفته است!
دو هفته بعد آزی که برای ترک اعتیاد بستری شده بود و درواقع اعتیاد او در طی 14 سال گذشته مرتب بالا و پائین داشته اعلام کرد که من از همسرم، بچه هایم و دوستدارانم طلب بخشش می کنم، من قصد طلاق ندارم، من گرفتار اعتیاد بودم و حالا بهبودیافته ام.
شارون در تمام این سالها کنار شوهرش ایستاده، پشتیبان و دلسوز بچه هایش بوده و خود میگوید براستی چند سال باید هر روز صبح بیدار بشوم و بزور لبخند بزنم؟!
با وجود این اقدام غیر منطقی و دور از انتظار «آزی»، جک پسرشان با وجود ازدواج و صاحب فرزند شدن، از فردای خود خبر ندارد و هر لحظه سرطان اورا تهدید می کند، «کلی» از غش کردن دوباره می ترسد و شارون از هجوم ناگهانی یک سرطان دیگر واهمه دارد و دوستداران این گروه براستی نمی دانند در پشت پرده این آدمهای مشهور چه می گذرد؟!

1350-82

1350-83

هفته قبل مت دیمون بازیگر محبوب 42 ساله سینما، برای دومین بار به اتفاق همسرش لوچیانا، جشن عروسی برپا داشتند.
این مراسم که بمناسبت دهمین سال آشنایی شان در سنت لوچیا با حضور دوستان نزدیک شان بن افلک و همسرش جنیفر گارنر، جان کرانسینکی و امیلی بلانت برگزار شد، درست مثل مراسم عروسی، لحظه به لحظه اش طی شد.
ایندو در سال 2003 با هم آشنا شده و بعد از تولد دو فرزند در سال 2005 باهم رسما ازدواج کردند.

1350-81