1322-46

1340-11

قبل از آنکه به دیدن این فیلم بروید، باید این اطلاعات را داشته باشید، که فیلم از جنبه های هنری و حتی تفکر و اندیشه بدور است، چون همانگونه که از اسمش بر می آید دو قهرمان فیلم به شکار جادوگران میروند.
تا امروز بانتی هانتر های بسیاری دیده بودیم، مامورینی که از سوی شخص و موسسه ای مامور دستگیری و یا کشتن فرد و افراد شرور و خلافکار فراری میشوند، ولی مسلما نشنیده بودیم که بانتی هانترها به شکارجادوگران هم میروند.
هنسل و گرتل برادر و خواهر جوانی هستند که از سوی شهردار منطقه مامور دستگیری و یا نابودی جادوگران می شوند که در منطقه دردسرآفرین شده و همزمان گروهی از کودکان ناپدید شده اند ودرواقع پای جنایاتی در میان است.
معمولا در چنین فیلم هایی، عشق وحوادث گوناگون در همین زمینه ها، سرگرمی فیلم را فراهم می سازد، درحالیکه خواهر و برادر قهرمان فیلم، از همان آغاز خط روی روابط عاشقانه می کشند.

1340-16

فیلم درشرایطی پیش میرود که گاه تماشاگر احساس می کند، ماجراهای جدی رخ میدهد ولی حوادثی ناگهان مسیر فکری تماشاگر را عوض می کند درجریان حوادث وقتی مامورین در شکار مجرمین جادوگر در می مانند، شهردار از این خواهر و برادر یاری می طلبد.
با توجه به کارنامه هنری جرمی رنر با فیلم های خوبی چون: Lucker  The Hurt
The Bourne Legacy & the  Avengers دیدن این فیلم، ناامید کننده است چون «رنر» براحتی می تواند همه کردیت های خود را در گذشته با چنین فیلم های سطحی وبی مایه از دست بدهد.
اینروزها موفقیت بعضی فیلم های ترسناک وبقولی دراکولایی سبب شده پخش کننده ها به فیلمسازان جهت ساختن چنین آثاری فشار بیاورند، در این مسیر تقریبا بیشتر سوپراستارها به بازی در این فیلم ها تن داده اند تا بقای خود را تضمین کنند، ولی گزینش نقش نیز نیاز به آگاهی و وسواس خاص دارد.
اگر نوستاره ای چون «گما آرترتون» با سابقه فیلم هایی چون Quantum of Solace و Clash of the Titan برای رساندن خود به سطح بازیگران پولساز، تن به هر نقشی میدهد، جرمی رنر باید بیشتر از این مراقب خود باشد چون اینگونه فیلم ها حتی با وجود اکشن بودن، جادوگری،عملیات دور ازباور، قالب واقعی او را بعنوان سوپرهیرو جوان پسند می شکند.
یادتان باشد اگر بدنبال فیلم های حادثه ای، خون ریز وبقولی پرهیجان بدون هیچگونه تفکری میگردید این فیلم جوابگوی شماست.

1340-13

وقتی فیلمی چون Mama رکورد فروش چند هفته را می شکند و فیلم های با ارزشی چون لینکلن، بینوایان و Zero Dark را پس میزند،سینماروهای حرفه ای که بمرور و بصورت تجربی، دانش سینمایی بدست آورده اند، نا امیدانه از خود می پرسند در 10 سال آینده با چه فیلم هایی روبرو خواهیم بود؟
هیچکس انتظار فیلم های کلاسیک را ندارد، کمتر کسی می خواهد فیلم های ترسناک را به شیوه هیچکاک ببیند، ولی فکر نمی کنید مرزهای وحشت و ترس، خونخواری و خشونت و سکس بکلی شکسته شده است و اگر قرار باشد 1340-14این چنین پیش برود، تماشاگر فیلم های واقعی کشت و کشتار را می طلبد و فیلم های پورنو سینماها را تسخیر میکند؟
باورکنید قصد نصیحت و هشدار نداریم بلکه این عقیده و نظر بسیاری از عاشقان سینمای راستین است. همانها که برای پایداری این سینما، حتی بارها وبارها به دیدن فیلم هایی چون لینکلن، بینوایان و Zero Dark وغیره میروند تا آنها همچنان در لیست های فیلم پرفروش هفته باقی بمانند، تعجب نکنید اگر بزودی فیلم های دراکولایی با شرکت ارنولد شوارزنیگر، سیلوستراستالون و حتی ال پاچینو ببینید.
فیلم Warm Bodies با رده بندی PG-13 معرفی شده، ولی باورکنید حتی برای 17 ساله ها هم مناسب نیست گرچه بیشترین تماشاگر این فیلم، نوجوانان هستند، همانها که در سنین 13 تا 18 بسر می برند.
فیلم قصه نوجوانی است که جزو زامبی هاست، بدنبال خوردن مغز آدمهای دیگر است، حتی مغز دوست پسر قهرمان دختر فیلم را می خورد بعد عاشق آن دختر میشود و بمرور تغییر چهره و شخصیت میدهد.
فیلم های زامبی بسیار دیده و یا درباره اش شنیده اید، این فیلم در همان قالب است، جز اینکه قهرمانان اش نوجوان هستند، این گروه زیاد بدنبال نوشیدن خون آدمها نیستند، اینها در پی خوردن مغز آدمها هستند! خوب با توجه به چنین داستانی از خود نمی پرسید  چگونه این فیلم در همان سه روز آخر هفته، بالای 20 میلیون فروش داشته است؟ فیلمی که بودجه اش پائین! بازیگران اش نه چندان معروف و هزینه های فیلم اندک بوده است!
شما اگر در سنین بالای 45 سال هستید، این فیلم شما را راضی نمی کند، ولی خیلی از افراد نوجوان و جوانتر، بدلیل عطش دیدن خون و خونریزی و پوست صورت و بدن را کندن، از تماشای فیلم شاید لذت می برند، حداقل سرگرم میشوند.
در فیلم رگه هایی از عشق وکمدی هم دیده میشود، ولی با توجه به صحنه هایی این مسائل کمرنگ است، ضمن اینکه بازی جان مالکویچ بازیگر توانای سینما در این فیلم، خبر از تنگناهای مالی و عدم قراردادهای تازه میدهد.  1340-15